Carriere



Wat ga je doen?

In de Nederlandse bodem ligt meer dan 1,25 miljoen kilometer kabels en leidingen. Eigenaren zijn nutsbedrijven, defensie, telecommunicatiebedrijven, energiebedrijven en chemiebedrijven. Zij hebben allen kabels en leidingen in de grond liggen of maken gebruik van het netwerk.
Bij grondwerkzaamheden, bodemonderzoeken of bij infrastructurele projecten moeten de kabels en leidingen worden verlegd of opnieuw aangelegd. Dit vraagt om een professionele en gedegen aanpak. Een prachtig werkterrein waar je als adviseur/engineer kabels en leidingen medeverantwoordelijk voor bent.

Je werkzaamheden als adviseur/engineer kabels & leidingen bestaan uit onderzoek naar de meest technisch en economisch haalbare tracé voor kabels bij een nieuw aan te leggen kabel/leiding. Coördinatie van alle informatiestromen zodat er een ontwerpmodel ligt dat inzicht geeft in de huidige situatie van ligging van kabels en leidingen en dat inzicht geeft in de mogelijkheden voor de toekomstige ligging. En berekeningen welke kabel het meest geschikt is voor de toepassing.

Goede communicatie over alle disciplines heen en snel schakelen is hierbij van belang. Daarnaast zijn we continu bezig om ons ontwerpproces te verbeteren. BIM (Building Information Modeling) en SE (Systems Engineering) zijn hierbij belangrijke methodieken. Deze werkzaamheden doen we voor verschillende klanten; o.a. ProRail, RET, Provincies, TenneT.

Naast ontwerpen zullen je werkzaamheden bestaan uit:

  • Maken van opname rapportages (buiten);
  • Opstellen van contractdocumenten voor diverse contractvormen;
  • Het schrijven, optimaliseren, analyseren en beheren van data en tooling ter verbetering van het ontwerpproces.
  • Kabelberekeningen uitvoeren voor een optimaal ontwerp.
  • Samenwerken met onze collega’s in Roemenië.

De werkzaamheden zullen over twee verschillende adviesgroepen verdeeld worden: afdeling kabels en leidingen en afdeling energie en telecom. In beide afdelingen worden vergelijkbare werkzaamheden opgepakt, met een net wat andere invulling van de projecten.
Vanuit deze functie zijn er veel doorgroeimogelijkheden in ontwerp coördinatie, BIM coördinatie en als adviseur.

Wat vragen wij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste starter met een technische achtergrond en een klantgerichte instelling. Je hebt goede communicatieve vaardigheden, denkt vanuit het belang van de stakeholders en bouwt hiermee een vertrouwensrelatie op. Je werkt nauwkeuring, bent praktisch en resultaatgericht. Omdat dit de perfecte startersfunctie is, is werkervaring niet vereist.

Jouw profiel:

  • Je hebt een afgeronde hbo/wo opleiding, bij voorkeur richting Elektrotechniek, Werktuigbouwkunde of Civiele Techniek;
  • Je voelt je thuis in een GIS-informatie systeem-omgeving en hebt interesse voor 3D ontwerp;
  • Je bent sociaal sterk en vindt het leuk om naast technisch werk ook met klanten bezig te zijn;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Ga jij de uitdaging met ons aan?

Wat bieden wij?

Waar je ook werkt, wat je ook doet, als Arcadiaan draag jij bij aan onze missie ‘Improving quality of life’. Dat is wat ons verbindt en inspireert. We geven de toekomst vorm vanuit verschillende perspectieven en bouwen aan duurzame relaties. Samen willen we onze wereld verbeteren. Met vijf kernwaarden bouwen we aan onze Arcadis cultuur: People First, Integriteit, Klantsucces, Samenwerking en Duurzaamheid.

Onze cultuur helpt jou je eigen carrière vorm te geven. Samen met onze klanten werk jij aan uitdagende en duurzame projecten. Denk hierbij aan (digitaal) ontwerp, advisering, engineering, project- en managementdiensten in de natuurlijke en gebouwde omgeving.
Arcadis biedt jou een functie met veel vrijheid om je werk zelfstandig in te vullen binnen een ambitieus en gedreven team. Daarnaast werk je regelmatig samen met collega’s van andere disciplines. Kenmerkend voor onze cultuur zijn inclusiviteit, diversiteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Op deze onderwerpen voeren we verschillende activiteiten uit.

Arcadis geeft jou de ruimte om ideeën verder te ontwikkelen en biedt goede ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden. Populaire programma’s voor jonge Arcadianen zijn Global Shapers en het Imagineers programma. Ook de actieve jongerenvereniging The Young Part zorgt voor een netwerk buiten jouw team of project. Wij hanteren marktconforme arbeidsvoorwaarden, waaronder 30 vakantiedagen, flexibele werktijden en een resultaatafhankelijke winstuitkering. Op onze website vind je meer informatie over ons bedrijf.

Heb je vragen?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Aron Kelderman, campus recruiter, via telefoonnummer +31 6 1190 8932 of via aron.kelderman@arcadis.com. Wij ontvangen graag jouw CV en brief (in een pdf bestand) via de sollicitatiebutton.

Solliciteren via de mail is niet mogelijk.

Wat ga je doen?

De zweetdruppels staan op je voorhoofd, nog een half uur en dan moet de eerste trein vertrekken. Je hebt de test van het ERTMS-systeem samen met collega’s bijna afgerond je loopt nog tegen enkele storingen aan. Je bent betrokken geweest bij de complete planstudiefase en toch is de praktijk weerbarstig. De tijd begint te dringen, iedereen is betrokken en ondanks de stress opereert het team optimaal. Geslaagd! De test is afgerond de systemen en het spoor zijn op tijd in dienst. De projectorganisatie heeft een topprestatie geleverd om de grote infra wijziging met succes door te voeren. Drie jaar geleden startte jij met de eerste alternatievenstudie en nu kijkt het team met trots naar de eerste trein die vlekkeloos en storingsvrij kan vertrekken. De kers op de taart na een lange voorbereiding van ontwerp tot realisatie in samenwerking met de klant, aannemers en nog vele andere partijen.

Wat zijn je taken?

Als Junior Specialist is jouw werk erop gericht om problemen op te lossen die ontstaan door gewijzigd gebruik van railinfrastructuur of implementatie van nieuwe systemen. In je dagelijkse werk word je uitgedaagd om duurzame en economisch voordelige oplossingen te ontwerpen die binnen de kaders van regelgeving en specifieke voorschriften van spoorbeveiliging installaties passen. Kernactiviteiten hierbij zijn het onderzoeken van verschillende varianten, het simuleren van de gebruiksmogelijkheden van toekomstige situaties en het in detail uitwerken van voorkeursvarianten. Al deze activiteiten zijn alleen mogelijk met een integrale blik waarbij zowel de disciplines spoor, bovenleiding en railverkeerstechniek aan de orde komen en die jij verbind. De te onderzoeken wijzigingen kunnen klein zijn (bijv. toevoegen van een wissel of verplaatsing van een sein) of zeer groot. Zoals bijvoorbeeld de herindeling van volledige emplacementen waarbij jij seinplaatsingen ontwerpt, veiligheidstoetsen uitvoert en simulaties van rij- en opvolgtijden opstelt met verschillende software-tooling. Je deelt de uitkomsten van jouw werk met collega’s en opdrachtgevers.

Binnen de projecten krijg je te maken met de nieuwste ontwikkelingen in de railsector. Dit gaat bijvoorbeeld over de aanleg van het nieuwe beveiligingssysteem ERTMS, en met de nieuwste inzichten in het uitvoeren van dergelijke projecten. Je kunt hierbij denken aan het gebruik van BIM (Building Information Model) en SE (Systems Engineering). Jouw werkzaamheden zijn met name gericht op het Nederlandse heavy- en lightrail spoorwegennet, maar projecten in het buitenland behoren zeker tot de mogelijkheden.

Voorbeelden van projecten waaraan wij gewerkt hebben en werkzaam zijn:

  • Ombouw van emplacementen zoals Den Haag, Zwolle, Driebergen-Zeist, Den Bosch en natuurlijk de eerste ERTMS corridors;
  • Engineering (greenfield) Hanzelijn;
  • ERTMS-aanpassing Zevenaar en Kijfhoek.

Je komt terecht in een team met veel diversiteit aan expertises. In onze groep kun jij jezelf breed ontwikkelen afhankelijk van waar je interesse ligt. Denk jij te passen binnen dit functieprofiel, dan is ons team benieuwd waar jouw ambities liggen!

Wat vragen wij?

Het team Railstudies is op zoek naar een starter die houdt van puzzelen en die accuraat en gefocust kan werken. Je werkt samen met andere disciplines en weet een ontwerp integraal te optimaliseren. Jij presenteert resultaat expliciet aan collega’s en aan klanten.

Je herkent je in het volgende profiel:

  • Je hebt een afgeronde hbo of wo opleiding in technische richting. Een afgeronde minor Railtechniek is een pre;
  • Je hebt interesse in de spoorwereld;
  • Je hebt affiniteit met ICT-tools en/of programmeren;
  • Je bent proactief, initiatief nemend en zelfstandig;
  • Je bent niet alleen technisch gericht, maar vooral ook vaardig met soft skills;
  • Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal.

Wat bieden wij?

Waar je ook werkt, wat je ook doet, als Arcadiaan draag jij bij aan onze missie ‘Improving quality of life’. Dat is wat ons verbindt en inspireert. We geven de toekomst vorm vanuit verschillende perspectieven en bouwen aan duurzame relaties. Samen willen we onze wereld verbeteren. Met vijf kernwaarden bouwen we aan onze Arcadis cultuur: People First, Integriteit, Klantsucces, Samenwerking en Duurzaamheid.

Onze cultuur helpt jou je eigen carrière vorm te geven. Samen met onze klanten werk jij aan uitdagende en duurzame projecten. Denk hierbij aan (digitaal) ontwerp, advisering, engineering, project- en managementdiensten in de natuurlijke en gebouwde omgeving.
Arcadis biedt jou een functie met veel vrijheid om je werk zelfstandig in te vullen binnen een ambitieus en gedreven team. Daarnaast werk je regelmatig samen met collega’s van andere disciplines. Kenmerkend voor onze cultuur zijn inclusiviteit, diversiteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Op deze onderwerpen voeren we verschillende activiteiten uit.

Arcadis geeft jou de ruimte om ideeën verder te ontwikkelen en biedt goede ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden. Een populair programma voor jonge Arcadianen is Global Shapers. Ook de actieve jongerenvereniging The Young Part zorgt voor een netwerk buiten jouw team of project. Wij hanteren marktconforme arbeidsvoorwaarden, waaronder 30 vakantiedagen, flexibele werktijden en een resultaatafhankelijke winstuitkering. Op onze website vind je meer informatie over ons bedrijf.

Heb je vragen?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Aron Kelderman, campus recruiter, via telefoonnummer +31 6 1190 8932 of via aron.kelderman@arcadis.com. Wij ontvangen graag jouw CV en brief (in een pdf bestand) via de sollicitatiebutton. Solliciteren via de mail is niet mogelijk.

Wat ga je doen?

Voor de afdeling Energiesystemen (onderdeel van de divisie Mobiliteit) zijn wij op zoek naar een enthousiaste starter junior voor projecten in de hoogspanning en energievoorziening.
In deze projecten zijn we onder andere bezig met ontwerpen van hoogspanningsstations en haalbaarheidsstudies voor TenneT. Daarnaast zijn er ook veel vragen op het gebied van de energietransitie, hierin worden adviezen gegeven voor een duurzamere toekomst van Nederland.
Als junior engineer ga je berekeningen uitvoeren, ontwerpen maken en rapportages opstellen en dit wordt samen met andere afdelingen binnen Arcadis opgepakt. Het ontwerpproces zijn we aan het digitaliseren door parametrisch én in 3D te ontwerpen.

Naast ontwerpen zullen je werkzaamheden ook bestaan uit:

  • Maken van opnamerapportages (buiten).
  • Opstellen van contractdocumenten voor diverse contractvormen.
  • Het schrijven, verbeteren, analyseren en beheren van data en tooling ter verbetering van het ontwerpproces.
  • De ontwikkeling van digitalisatie in projecten.
  • Samenwerking met onze collega’s in Roemenië voor tekenwerk.

Binnen de adviesgroep Energiesystemen werken we aan diverse projecten met een enthousiast team. De groep bestaat uit 20 adviseurs op het gebied van projectmanagement, ontwerp en technisch advies. Opdrachtgevers zijn vooral aannemers, Heavy Rail & light rail bedrijven en energiebedrijven.
Je wordt begeleid door ervaren collega’s waar je veel van gaat leren. Een perfecte startersfunctie om het vak in te rollen waarin je veel mogelijkheden hebt om te groeien!

Wat vragen wij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste starter met een technische achtergrond en een klantgerichte instelling. Je hebt goede communicatieve vaardigheden, denkt vanuit het belang van de stakeholders en bouwt hiermee een vertrouwensrelatie op. Je werkt nauwkeuring, bent praktisch en resultaatgericht. Omdat dit de perfecte startersfunctie is, is werkervaring niet vereist.

Jouw profiel:

  • Je hebt een afgeronde hbo/wo studie elektrotechniek, electrical power engineering, signals & systems, sustainable energy technology of vergelijkbaar;
  • Je hebt een passie voor duurzaamheid en wil bijdragen aan de energietransitie;
  • Je bent sociaal sterk en vindt het leuk om naast technisch werk ook met klanten bezig te zijn;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Ga jij de uitdaging met ons aan?

Wat bieden wij?

Waar je ook werkt, wat je ook doet, als Arcadiaan draag jij bij aan onze missie ‘Improving quality of life’. Dat is wat ons verbindt en inspireert. We geven de toekomst vorm vanuit verschillende perspectieven en bouwen aan duurzame relaties. Samen willen we onze wereld verbeteren. Met vijf kernwaarden bouwen we aan onze Arcadis cultuur: People First, Integriteit, Klantsucces, Samenwerking en Duurzaamheid.

Onze cultuur helpt jou je eigen carrière vorm te geven. Samen met onze klanten werk jij aan uitdagende en duurzame projecten. Denk hierbij aan (digitaal) ontwerp, advisering, engineering, project- en managementdiensten in de natuurlijke en gebouwde omgeving.
Arcadis biedt jou een functie met veel vrijheid om je werk zelfstandig in te vullen binnen een ambitieus en gedreven team. Daarnaast werk je regelmatig samen met collega’s van andere disciplines. Kenmerkend voor onze cultuur zijn inclusiviteit, diversiteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Op deze onderwerpen voeren we verschillende activiteiten uit.

Arcadis geeft jou de ruimte om ideeën verder te ontwikkelen en biedt goede ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden. Populaire programma’s voor jonge Arcadianen zijn Global Shapers en het Imagineers programma. Ook de actieve jongerenvereniging The Young Part zorgt voor een netwerk buiten jouw team of project. Wij hanteren marktconforme arbeidsvoorwaarden, waaronder 30 vakantiedagen, flexibele werktijden en een resultaatafhankelijke winstuitkering. Op onze website vind je meer informatie over ons bedrijf.

Heb je vragen?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Aron Kelderman, campus recruiter, via telefoonnummer +31 6 1190 8932 of via aron.kelderman@arcadis.com. Wij ontvangen graag jouw CV en brief (in een pdf bestand) via de sollicitatiebutton.
Solliciteren via de mail is niet mogelijk.

 

Wil jij je kennis van elektrotechniek inzetten om spraakmakende energie- , bouw- en infrastructurele projecten te realiseren?

Nederland beschikt over veel infrastructurele objecten zoals verkeerstunnels, bruggen, gebouwen, sluizen en keringen die vaak onderdeel uitmaken van het (hoofd) wegen- en vaarwegennetwerk. Voor een vlotte en veilige doorstroming is het belangrijk dat de installatietechniek van deze objecten op orde is én op orde blijft. Als projectingenieur elektrotechniek werk je daartoe aan de verbetering van de veiligheid, beveiliging en beschikbaarheid van deze objecten in heel Nederland. Je ontwerpt de elektrotechnische installaties en adviseert hierover. Je werk is gerelateerd aan de toepassing van nieuwe energietechnologieën. Daarbij werk je vaak samen in teams met meerdere disciplines zoals werktuigbouwkundigen, IT-specialisten en civiel- en elektrotechnici. Je richt je hierbij op de vraag hoe we deze vakgebieden zo kunnen koppelen dat het systeem ten dienste staat van de gebruiker. Wij zijn hierbij nadrukkelijk op zoek naar jouw toegevoegde waarde, kennis en ondernemerschap om deze markten uit te bouwen en nieuwe markten aan te boren.

Je gaat aan de slag binnen de product-marktcombinatie (PMC) Smart infra systems in de sector Infrastructuur en mobiliteit. Je standplaats wordt Amsterdam of Deventer, welke we in overleg met jou kiezen. Wij houden ons onder meer bezig met bediening & besturing, (machine)veiligheid, EMC, duurzame energieconcepten, gebouw - en tunneltechnische installaties, industriële automatisering en cybersecurity. Voorbeelden van onze projecten zijn A9 Badhoevedorp-Holendrecht, Zuidasdok, Afsluitdijk, Programma Aanpak Wegtunnels Amsterdam (PAWA), de nieuwe Zeesluis IJmuiden en de Blankenburgverbinding.

 Wat wij vragen

  • (recent) afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau in de richting van elektrotechniek, energietechniek, automatiseringstechniek of control systems;
  • gedrevenheid tot het oplossen van complexe technische vraagstukken;
  • een klantgerichte instelling en een brede maatschappelijke belangstelling;
  • enthousiasme
     

Wat wij bieden

  • samenwerking met jonge en enthousiaste collegas in multidisciplinaire teams;
  • veelzijdige en uitdagende projecten;
  • ruimte voor initiatief en verantwoordelijkheid;
  • deelname aan het 'Starterstraject' met vaardigheidstrainingen en persoonlijke ontwikkeling;
  • gedegen begeleiding en een breed aanbod aan in- en externe opleidingen;
  • marktconform salaris en een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • mogelijkheid tot deelname aan ons aandelenparticipatiesysteem.
     

Wie wij zijn

Witteveen+Bos is een advies- en ingenieursbureau, dat wereldwijd oplossingen biedt voor complexe, technische en maatschappelijke vraagstukken op het gebied van water, infrastructuur, milieu en bouw. Vanuit een inspirerende werkomgeving werken onze ruim 1.100 medewerkers in multidisciplinaire projectteams aan fascinerende projecten in binnen- en buitenland. Ons werk vraagt steeds om nieuwe kennis en verantwoordelijkheden, vandaar dat persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling essentieel is en gestimuleerd wordt. Onze medewerkers hebben de ambitie het beste uit zich zelf te halen en kwalitatief de beste resultaten te leveren. Er is ruimte voor eigen initiatief en ondernemerschap. De aandelen van ons bureau zijn in handen van onze eigen medewerkers. 

 

Werk waar je trots op kan zijn

Dit ga je doen

Stedin heeft ruim 2 miljoen klanten. Klanten die er van uit gaan dat elektriciteit geleverd blijft worden. Dat ons net betrouwbaar blijft. Een flinke uitdaging met de energietransitie. Wij willen dat ons elektriciteitsnet tot de beste en meest betrouwbare ter wereld blijft horen. Daarvoor hebben wij assets nodig die duurzaam zijn en blijven, maar ook vooral een elektriciteitsnet dat flexibel is en voorbereid op de toekomst. Jij zorgt gezamenlijk met de netstrategen en veel interne en externe stakeholders voor een veilig en kwalitatief hoogwaardig middenspanningsnet (MS-net). Hiervoor creëer en beheer je de roadmap tot aan de realisatie van aanbestedingen en implementatie. Deze aanbestedingen ga jij als technical product owner samen met inkoop en andere experts uit de organisatie realiseren. Je bent een expert en system engineering en kent de leveranciersmarkt. Door onderzoek uit te voeren met onderzoeksbureaus, opleidingsinstituten en vele andere collega’s weet jij wat we nodig hebben voor een kwalitatief en veilig net met een acceptabele TCO.

De enige constante is verandering. Je staat voor vernieuwing en ziet altijd kansen, maar je zorgt ook voor de standaarden en kwaliteit binnen Stedin en bij leveranciers. Audits (FAT/FMECA) uitvoeren bij leveranciers behoort zeker tot jouw werkpakket. Je schrijft en beheert fysieke netontwerpen en aanlegcriteria en weet dit uit te leggen aan de operationele afdelingen. Dit doe jij doe een goede assetstrategie en beleid op te stellen die rekening houdt met de gehele keten binnen de kaders van de Stedin Strategie.

Jouw sterke punten

Worden we blij van

Je bent de toegewijde vakman/vrouw op het gebied van assets in het bestaande net en de ontwikkelingen van toekomstige assets. Je formuleert en overziet de lange termijn in lijn met onze netstrategie (20 jaar vooruit). Omdat je voorop gaat lopen in de energietransitie en graag met mensen werkt met verschillende disciplines, weet jij sturing en coördinatie te geven. Hierin ben je verbindend en beschik je over een hoge dosis organisatiesensitiviteit. Je maakt makkelijk contact met hoger management en de operationele afdelingen en toont veel eigen initiatief in het zoeken naar de juiste mensen en organisaties.

Wat jou verder onze asset system specialist elektriciteit maakt? Dat lees je hier.

  • Je beschikt over een afgeronde hbo opleiding, bij voorkeur richting Elektrotechniek (middenspanning).
  • Je kan netontwerpen vertalen naar een fysieke netsysteem en hierop berekeningen toepassen.
  • Je hebt ervaring in het begeleiden en beschrijven van technische eisen en het uitvoeren van aanbestedingsprocessen.
  • Je weet helder beleid en besluiten op te stellen en dit te presenteren aan het MT en collega’s.

Een goed team

Daar hoor je bij

Je werkt, als het weer kan en mag, ongeveer de helft van de tijd op ons kantoor in Rotterdam Blaak, de plek waar jij je collega’s ontmoet. De andere helft van de tijd werk je thuis. Wel zo flexibel. Natuurlijk zorgen wij voor de juiste voorzieningen voor je thuiswerkplek.

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van het team Componenten, Innovatie & Beheer (CIB) wat onderdeel is van de afdeling Asset Management Instandhouding. Het team bestaat nu uit 9 specialisten op het gebied van elektriciteit, gas, secundaire techniek en security. Binnen het team delen we kennis met elkaar en helpen we elkaar daar waar het nodig is. Vanwege de uitdaging die het team heeft binnen de energietransitie, zal het team nog verder doorgroeien. De afdeling Asset Management bestaat verder uit o.a. de afdelingen.

Mooie arbeidsvoorwaarden

Die wil je hebben

Wij verwachten veel van jou, maar jij mag ook veel van ons verwachten. Wat je krijgt? Dat zie je hier.

  • Je salaris wordt, afhankelijk van kennis en ervaring, max €6686,90 (max van de schaal op senior niveau) bruto per maand als je 40 uur per week werkt.
  • Je krijgt per jaar 24,5 vakantiedagen plus een Persoonlijk Budget. Je kan hiermee extra vrije dagen kopen, kiezen voor extra salaris of dit juist gebruiken als aanvulling van je pensioen. Het Persoonlijk Budget bedraagt 24% van je brutosalaris, met inbegrip van 8% vakantiegeld.
  • Je bouwt prima pensioen bij het ABP op, waarvan 70% van de premie wordt betaald door Stedin.
  • Je hebt allerlei trainings- en opleidingsmogelijkheden, want we investeren graag in jou.
  • Je gaat genieten van een fijne balans tussen werk en privé. Werk is belangrijk, maar thuis ook.
  • Je krijgt een laptop en telefoon. Liever je eigen telefoon gebruiken? Dan kun je kiezen voor de Bring Your Own Device vergoeding. Ook nog eens duurzamer!
  • Je mag onbeperkt reizen met het openbaar vervoer met een OV vrij-abonnement. Kom je met de auto, dan ontvang je een reiskostenvergoeding.

Nu reageren

Laten zien wat je in huis hebt

Zin in deze baan? En nu en later genoeg te doen hebben? Reageer dan snel. Gewoon met de knop ‘solliciteren’. Vergeet niet je CV mee te sturen. Om een goede selectie te kunnen maken, ontvangen we ook graag een motivatiebrief. Als we ook denken dat je bij ons past, nemen we snel contact met je op voor de vervolgstappen. We wensen je veel succes!

Een (pre) employment screening en een online assessment maken onderdeel uit van de selectieprocedure.

Werk waar je trots op kan zijn

Dit ga je doen

Stedin zoekt een data expert netrekenen. Het complexe netwerk wat essentieel is voor de energievoorziening van onze ruim 2 miljoen klanten moet betrouwbaar zijn en blijven. Dat doen we door het netwerk uit te breiden en door het netwerk maximaal te benutten. Steeds meer energie in ons land wordt op een duurzame manier opgewekt door bijvoorbeeld wind en zon. Daardoor is het evenwicht tussen vraag en aanbod niet altijd in balans. Ontstaat er een overproductie van groene energie, dan kan dat zorgen voor een onbalans en verstoringen op het energienet. Om het energienet in balans te houden, moeten de vraag en het aanbod van energie op elkaar worden afgestemd. De vraag wordt onder andere bepaald door bijvoorbeeld huishoudens die op bepaalde momenten van de dag veel energie verbruiken. Het aanbod wordt bepaald door de hoeveelheid wind die er staat en het aantal uren zon. Op dagen dat het heel hard waait of dat de zon veel schijnt (of een combinatie van beiden), levert dit pieken op in de energieopwek. Ontstaan die pieken op momenten dat er minder vraag dan aanbod is, dan kan het net uit balans raken.

Als data expert netrekenen houd je als spin in het web het netrekenen-ecosysteem up-to-date. Je stelt Stedin in staat om te kunnen anticiperen en sturen op een stabiel en voorspelbaar gedrag van het net. Je werkt met ervaren experts op het gebied van energienetten en de energietransitie, een van de grootste uitdagingen van de netbeheerder. Je coördineert het up to date houden en optimaliseren van datastromen en tools die nodig zijn voor netrekenen op laagspanning, midden spanning en hoogspanning. Vraagbaak zijn voor de honderden gebruikers van netrekentools? Afstemmen over inhoudelijke verbeteringen aan de berekeningen en de ontwikkelingen in de netrekentools? Laat dat maar aan jou over. Jij neemt ook initiatief om het werk te optimaliseren. Kortom, genoeg te doen als data expert netrekenen.

Jouw sterke punten

Worden we blij van

Als data expert netrekenen ben je niet alleen een denker, maar ook een doener. Jij bent goed in staat om jezelf op verschillende niveaus succesvol te bewegen en te communiceren. Jij gelooft in de noodzaak van een goede samenwerking en weet van daaruit ook samen resultaten te behalen. Vanuit jouw enthousiasme en nieuwsgierigheid loop je voorop in een veranderende omgeving en je uit mogelijkheden tot verdere optimalisatie en digitalisering in het oog. Hierin weet je goed met collega’s te verbinden. Wat jou verder onze nieuwe coördinator congestieonderzoek maakt?

  • Je bent een ervaren hbo-er of startend wo-er met goede elektrotechnische kennis
  • Je hebt kennis van programmeren (R, Python, SQL, etc. (Big Data is een pré)) Je hebt de bagage om de juiste vragen te kunnen stellen en antwoorden te kunnen valideren – veel taken zijn verbindende taken, dus data/IT taal spreken is een harde eis.
  • Kennis van brondata (CAR, CARM, NEDU, CERES, BM-GIS) is een pre, net als kennis over hoe dit slim te koppelen.
  • Je bent een doorpakker en flexibel, gaat lekker naar huis als het netreken-ecosysteem, het compas van de energietransitie, draait als een zonnetje.

Een goed team

Daar hoor je bij

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van het team Netwerkontwikkeling. Een team van experts, een mix van nieuwe en ervaren medewerkers. Klant- en oplossingsgericht, no-nonsense en met een groot hart en verantwoordelijkheidsgevoel voor het netwerk.

We werken volgens ons Stedin@Work concept. Je werkt als het weer kan en mag ongeveer de helft van de tijd op ons kantoor in Rotterdam; de plek waar jij je collega’s ontmoet. De andere helft van de tijd werk je thuis. Wel zo flexibel. Natuurlijk zorgen wij voor de juiste voorzieningen voor je thuiswerkplek.

Mooie arbeidsvoorwaarden

Die wil je hebben

Wij verwachten veel van jou, maar jij mag ook veel van ons verwachten. Wat je krijgt? Dat zie je hier.

  • Je salaris wordt, afhankelijk van kennis en ervaring, max €4.700,- bruto per maand als je 40 uur per week werkt.
  • Je krijgt per jaar 24,5 vakantiedagen plus een Persoonlijk Budget. Je kan hiermee extra vrije dagen kopen (max. 35,5 dagen), kiezen voor extra salaris of dit juist gebruiken als aanvulling van je pensioen. Het Persoonlijk Budget bedraagt 24% van je brutosalaris, met inbegrip van 8% vakantiegeld.
  • Je bouwt prima pensioen bij het ABP op, waarvan 70% van de premie wordt betaald door Stedin.
  • Je hebt allerlei trainings- en opleidingsmogelijkheden, want we investeren graag in jou.
  • Je gaat genieten van een fijne balans tussen werk en privé. Werk is belangrijk, maar thuis ook.
  • Je krijgt een laptop en telefoon. Liever je eigen telefoon gebruiken? Dan kun je kiezen voor de Bring Your Own Device vergoeding. Ook nog eens duurzamer!
  • Je mag onbeperkt reizen met het openbaar vervoer met een OV vrij-abonnement. Kom je met de auto, dan ontvang je een reiskostenvergoeding.

Nu reageren

Laten zien wat je in huis hebt

Zin in deze baan? En nu en later genoeg te doen hebben? Reageer dan snel. Gewoon met de knop ‘solliciteren’. Vergeet niet je CV mee te sturen. Om een goede selectie te kunnen maken, ontvangen we ook graag een motivatiebrief . Als we denken dat je bij ons past, nemen we snel contact met je op voor de eerste stappen. We wensen je veel succes!

Een (pre) employment screening en een assessment maken onderdeel uit van de selectieprocedure.

Werk waar je trots op kan zijn

Dit ga je doen

Stedin zoekt een coördinator congestieonderzoek. Het complexe netwerk wat essentieel is voor de energievoorziening van onze ruim 2 miljoen klanten moet betrouwbaar zijn en blijven. Dat doen we door het netwerk uit te breiden en maximaal te benutten. Door toepassing van congestiemanagement verhogen we tijdelijk de beschikbare transportcapaciteit. Dit doen we door gecontracteerd en afgeroepen congestieregelvermogen in te zetten voor uren dat de transportcapaciteit wordt overschreden. Lever een bijdrage aan de energietransitie door klanten maximaal van het netwerk te laten gebruiken!

Als coördinator congestieonderzoek verzorg je congestieonderzoeken. Van de vooraankondiging van congestie bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM) tot het toepassen van congestiemanagement. De wijze waarop we het onderzoek moeten doen, is vastgelegd in de wet. Je stelt congestierapporten op met input van collega’s van de afdelingen Assetmanagement en Klant. Je begeleidt het proces van A-Z. Je levert een proactieve bijdrage aan de ontwikkeling van congestie instrumenten en code/wet wijzigingen. Samen zorg je voor procesoptimalisatie gericht op dienstverlening richting klanten. Kortom, genoeg te doen!

Jouw sterke punten

Worden we blij van

Als coördinator congestieonderzoek zijn asset management, duurzaamheid en regelgeving je niet vreemd. Je bent een denker en doener. Jij bent goed in staat om jezelf op verschillende niveaus succesvol te bewegen en te communiceren. Jij gelooft in de noodzaak van een goede samenwerking en weet van daaruit ook samen resultaten te behalen. Wat jou verder misschien wel onze nieuwe coördinator congestieonderzoek maakt?

  • Je hebt een wo afgeronde opleiding op het vlak van elektrotechniek of energietechniek.
  • Je hebt ruime ervaring op het gebied van soortgelijke inhoudelijke asset management gerelateerde vraagstukken. Je bent toe aan een volgende stap.
  • Je hebt ervaring met rendementsberekeningen en investeringsafwegingen. Je beschikt over elektronische en financiële kennis.
  • Je beschikt over zeer goede communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk) in het Nederlands.

Een goed team

Daar hoor je bij

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van team Netwerkontwikkeling. Een team van experts, een mix van nieuwe en ervaren medewerkers. Klant- en oplossingsgericht, no-nonsense en met een groot hart en verantwoordelijkheidsgevoel voor het netwerk.

We werken volgens ons Stedin@Work concept. Je werkt als het weer kan en mag ongeveer de helft van de tijd op ons kantoor in Rotterdam; de plek waar jij je collega’s ontmoet. De andere helft van de tijd werk je thuis. Wel zo flexibel. Natuurlijk zorgen wij voor de juiste voorzieningen voor je thuiswerkplek.

Mooie arbeidsvoorwaarden

Die wil je hebben

Wij verwachten veel van jou, maar jij mag ook veel van ons verwachten. Wat je krijgt? Dat zie je hier.

  • Je salaris wordt, afhankelijk van kennis en ervaring, max €6.250 bruto per maand als je 40 uur per week werkt.
  • Je krijgt per jaar 24,5 vakantiedagen plus een Persoonlijk Budget. Je kan hiermee extra vrije dagen kopen (max. 35,5 dagen), kiezen voor extra salaris of dit juist gebruiken als aanvulling van je pensioen. Het Persoonlijk Budget bedraagt 24% van je brutosalaris, met inbegrip van 8% vakantiegeld.
  • Je bouwt prima pensioen bij het ABP op, waarvan 70% van de premie wordt betaald door Stedin.
  • Je hebt allerlei trainings- en opleidingsmogelijkheden, want we investeren graag in jou.
  • Je gaat genieten van een fijne balans tussen werk en privé. Werk is belangrijk, maar thuis ook.
  • Je krijgt een laptop en telefoon. Liever je eigen telefoon gebruiken? Dan kun je kiezen voor de Bring Your Own Device vergoeding. Ook nog eens duurzamer!
  • Je mag onbeperkt reizen met het openbaar vervoer met een OV vrij-abonnement. Kom je met de auto, dan ontvang je een reiskostenvergoeding.

Nu reageren

Laten zien wat je in huis hebt

Zin in deze baan? En nu en later genoeg te doen hebben? Reageer dan snel. Gewoon met de knop ‘solliciteren’. Vergeet niet je CV mee te sturen. Om een goede selectie te kunnen maken, ontvangen we ook graag een motivatiebrief . Als we denken dat je bij ons past, nemen we snel contact met je op voor de eerste stappen. We wensen je veel succes!

Een (pre) employment screening en een assessment maken onderdeel uit van de selectieprocedure.

Werk waar je trots op kan zijn

Dit ga je doen

Door de energietransitie komt er meer werk op ons af dan ooit. Er rijden straks veel meer elektrische auto’s. Huizen en wijken gaan van het gas af. En we leveren massaal zelf opgewekte energie terug. Vragen van onze klanten worden daardoor steeds complexer en in het net zijn grote aanpassingen nodig. Genoeg te doen dus voor projectcoördinatoren. Zo werk je aan het verlichten of verzwaren van aansluitingen in de nieuwbouw. Verwijder je grootverbruik aansluitingen. Of verplaats je meervoudige kleinverbruik aansluitingen.

Als projectcoördinator ben je actief in de productgroep Klant & Combi. Je werkt vaak aan meerdere projecten tegelijk. Na de kick-off regel je het materiaal, controleer je het meerwerk en de PV-staten. Ook check je de revisies en sluit je het project af. Je hebt dus veel overleg met de ketenpartner en andere belanghebbenden, zodat alles perfect verloopt. Wat de uitdaging ook is, bij jou is alles in goede organisatorische handen.

Jouw sterke punten

Worden we blij van

Je hebt technische kennis en bij alles wat je doet, denk je aan de eindresultaat. Je bent een aanpakker, bent communicatief sterk en neemt betrokkenen makkelijk mee in je plannen. Je bent iemand die graag en goed de regie voert, besluitvaardig is en veiligheid altijd voorop heeft staan. Omdat je voorop gaat lopen in de energietransitie, houd je van vernieuwende technologie, kick je op creatieve oplossingen en durf je door te vragen. En is er nood? Dan kunnen we op je rekenen. Wat jou verder onze nieuwe projectcoördinator maakt?

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding bij voorkeur in een technische richting;
  • Je bent analytisch sterk en hebt een goed technisch inzicht;
  • Je bent een echte verbinder en sterk in het communiceren met de interne organisatie en aannemers;
  • Je kijkt niet alleen naar je eigen werkzaamheden, maar bekijkt continu naar de mogelijkheden om processen te verbeteren en neemt hiervoor graag initiatief.

Een goed team

Daar hoor je bij

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van een projectteam van de productgroep Klant & Combi in Utrecht. Alle teams zijn een mix van jonge mensen en collega’s met jarenlange ervaring, zodat je veel van elkaar leert en samen tot de beste oplossing komt. We werken hard en hebben hart voor het werk wat we doen. En zie je de oplossing niet? Er is altijd iemand die je op weg helpt met een verfrissend inzicht.

Mooie arbeidsvoorwaarden

Die wil je hebben

Wij verwachten veel van jou, maar jij mag ook veel van ons verwachten. Wat je krijgt? Dat zie je hier.

  • Je salaris wordt, afhankelijk van kennis en ervaring, max €4.300,- bruto per maand als je 40 uur per week werkt.
  • Je krijgt per jaar 24,5 vakantiedagen plus een Persoonlijk Budget. Je kan hiermee extra vrije dagen kopen (max. 35,5 dagen), kiezen voor extra salaris of dit juist gebruiken als aanvulling van je pensioen. Het Persoonlijk Budget bedraagt 24% van je brutosalaris, met inbegrip van 8% vakantiegeld.
  • Je bouwt prima pensioen bij het ABP op, waarvan 70% van de premie wordt betaald door Stedin.
  • Je hebt allerlei trainings- en opleidingsmogelijkheden, want we investeren graag in jou.
  • Je gaat genieten van een fijne balans tussen werk en privé. Werk is belangrijk, maar thuis ook.
  • Je krijgt een laptop en telefoon. Liever je eigen telefoon gebruiken? Dan kun je kiezen voor de Bring Your Own Device vergoeding. Ook nog eens duurzamer!
  • Je mag onbeperkt reizen met het openbaar vervoer met een OV vrij-abonnement. Kom je met de auto, dan ontvang je een reiskostenvergoeding.

Nu reageren

Laten zien wat je in huis hebt

Zin in deze baan? En nu en later genoeg te doen hebben? Reageer dan snel. Gewoon met de knop ‘solliciteren’. Vergeet niet je CV mee te sturen. Om een goede selectie te kunnen maken, ontvangen we ook graag een motivatiebrief . Als we denken dat je bij ons past, nemen we snel contact met je op voor de eerste stappen. We wensen je veel succes!

Een (pre) employment screening en een assessment maken onderdeel uit van de selectieprocedure.

Met Vincent Verpoorte, Teamleider Klant & Combi bij A&V Projecten regio Midden, via vincent.verpoorte@stedin.net of René Brouwer, projectleider via René.Brouwer@stedin.net

Werk waar je trots op kan zijn

Dit ga je doen

Door de energietransitie komt er meer werk op ons af dan ooit. Er rijden straks veel meer elektrische auto’s. Huizen en wijken gaan van het gas af. En we leveren massaal zelf opgewekte energie terug. Denk hierbij o.a. aan zonnepanelen op daken, zonneparken en windparken. Vragen van onze klanten worden daardoor steeds complexer en in het net zijn grote aanpassingen nodig. Genoeg te doen dus voor een Technisch Adviseur Projecten.

Je bent verantwoordelijk voor de intake van onze (groot) zakelijke klanten en bent het aanspreekpunt voor deze klanten als ze bijvoorbeeld vragen hebben over de offerte. Je bent (mede) verantwoordelijk voor grote verleggings- en aanlegprojecten van onze elektriciteitskabels en gasleidingen. Je beoordeelt complexe maatwerk aanvragen en hebt hierin een adviesrol richting onze (groot) zakelijke klanten. Tegelijkertijd maak je de (technische) vertaalslag voor de collega’s die het project verder uitwerken en oppakken.

Wie jouw klanten zijn? Onder andere grote bedrijven (zon op dak), gemeenten, provincies, waterschappen, projectontwikkelaars en Rijkswaterstaat. Groot en uitdagend, passend bij jou. Je zorgt voor verbinding en afstemming tussen de klant en alle betrokken interne bedrijfsonderdelen. Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten, zodat wij onze projecten kunnen ontwerpen, voorbereiden en uitvoeren.

Jouw sterke punten

Worden we blij van

Je hebt een brede technische kennis en bij alles wat je doet, denk je aan de klant en het beleid van Stedin. Je kan goed aanpakken, bent communicatief en digitaal sterk en neemt betrokkenen makkelijk mee in je plannen. Je bent iemand die graag en goed de regie voert, besluitvaardig is en veiligheid altijd voorop heeft staan. Omdat je voorop gaat lopen in de energietransitie denk je mee met de klant, zoek je creatieve oplossingen, die passen binnen het beleid van Stedin en durf je door te vragen. En is er nood? Dan kunnen we op je rekenen. Wat jou verder misschien wel onze nieuwe technisch adviseur maakt?

  • Je hebt een opleiding op minimaal hbo-niveau afgerond, richting bijvoorbeeld Werktuigbouwkunde, Energietechniek of Hogere Gastechniek.
  • Je bent klant- & resultaatgericht, proactief, zelfstandig, en beschikt over uitstekende communicatie vaardigheden.
  • Je kunt bouwkundige informatie lezen en vertalen naar technische oplossingen die gevraagd worden.;
  • Je bent een echte teamplayer en zit graag midden in de organisatie..

Een goed team

Daar hoor je bij

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van een projectteam van de productgroep Reconstructies & Large Connection in Utrecht. Een mix van jonge mensen en collega’s met jarenlange ervaring, zodat je veel van elkaar leert en samen tot de beste oplossing komt. We werken hard en hebben hart voor het werk wat we doen. En zie je de oplossing niet? Er is altijd iemand die je op weg helpt met een verfrissend inzicht.

Mooie arbeidsvoorwaarden

Die wil je hebben

Wij verwachten veel van jou, maar jij mag ook veel van ons verwachten. Wat je krijgt? Dat zie je hier.

  • Je salaris wordt, afhankelijk van kennis en ervaring, max €4.938,- bruto per maand als je 40 uur per week werkt.
  • Je krijgt per jaar 24,5 vakantiedagen plus een Persoonlijk Budget. Je kan hiermee extra vrije dagen kopen (max. 35,5 dagen), kiezen voor extra salaris of dit juist gebruiken als aanvulling van je pensioen. Het Persoonlijk Budget bedraagt 24% van je brutosalaris, met inbegrip van 8% vakantiegeld.
  • Je bouwt prima pensioen bij het ABP op, waarvan 70% van de premie wordt betaald door Stedin.
  • Je hebt allerlei trainings- en opleidingsmogelijkheden, want we investeren graag in jou.
  • Je gaat genieten van een fijne balans tussen werk en privé. Werk is belangrijk, maar thuis ook.
  • Je krijgt een laptop en telefoon. Liever je eigen telefoon gebruiken? Dan kun je kiezen voor de Bring Your Own Device vergoeding. Ook nog eens duurzamer!
  • Je mag onbeperkt reizen met het openbaar vervoer met een OV vrij-abonnement. Kom je met de auto, dan ontvang je een reiskostenvergoeding.

Nu reageren

Laten zien wat je in huis hebt

Zin in deze baan? En nu en later genoeg te doen hebben? Reageer dan snel. Solliciteer gewoon met de knop ‘solliciteren’. Vergeet niet je CV mee te sturen. Je hoeft geen motivatie mee te sturen, maar dat mag wel. Als we denken dat je bij ons past, nemen we snel contact met je op voor de vervolgstappen. Wij wensen je veel succes!

Een rijke geschiedenis in toekomst creëren

Wij zijn Bilfinger Tebodin. Onze industriële klanten staan voor de uitdaging om te verduurzamen door het zoeken naar alternatieven energiebronnen, het sluiten van de grondstoffencyclus en het minimaliseren van impact op de omgeving. Hoe vertaalt dit zich in concrete oplossingen? Wij zorgen ervoor dat onze klanten uit de industrie hun uitdagingen kunnen waarmaken. Door innovatieve technieken en het gebruik van hedendaagse mogelijkheden van digitalisering maken wij de ambities van onze klanten waar. Al sinds de wederopbouw na de oorlogsjaren in 1945, zijn we hèt toonaangevende ingenieurs- en adviesbureau voor het creëren van een toekomstbestendige industrie.

Onze engineers en consultants lopen voorop in het realiseren van industriële investeringsprojecten. Onze toonaangevende klanten zijn actief in zeer uiteenlopende industrieën zoals de olie en gas, voedingsmiddelenindustrie, chemie en farmacie. Ze vertrouwen hun investeringsprojecten toe aan een team dat voorop loopt in het begrijpen van hun business en kan bouwen op technische expertise en jarenlange ervaring. Voor deze klanten leveren wij consultancy, engineering, project management, inkoop en constructie management services, kortom alles wat de klant nodig heeft om hun project succesvol te maken!

Loop jij ook voorop in jouw vakgebied? Wil jij graag werken aan projecten met een grote diversiteit aan klanten om daarmee de industrie toekomstbestendig te maken? Begrijp je snel de complexe vraagstukken van onze klanten en ben jij een uitstekende gesprekspartner voor onze klanten? Werk je graag in een informele cultuur met multidisciplinaire teams samen om interessante projecten te realiseren? Wil je werken in een organisatie waarin je snel kan ontwikkelen door opleidingen, coaching en regelmatig nieuwe uitdagingen? Dan passen wij bij jou!

Wat houdt de functie in:
  • Je werkt binnen de discipline Electrical, Instrumentation & Process Control. Die verzorgt alle elektrotechnische-, instrumentatie- en besturingsaspecten binnen mono- en multidisciplinaire projecten.
  • Jouw focus ligt op de Elektrotechniek: je maakt zelfstandig of in teamverband het elektrotechnische ontwerp, inclusief specificaties, key one lines, consumer lists, lay-outs en tracing documenten.
  • Ook het ontwerp van verlichting, aarding en bliksembeveiliging is onderdeel van je werk.
  • Je bent verantwoordelijk voor de engineering. Dat alles volgens afgesproken kwaliteit, planning en budget verloopt, daar zit je bovenop.
  • Je zorgt er tijdens het project voor dat iedereen te allen tijde de juiste informatie heeft. De opdrachtgever, de projectmanager, maar zeker ook de aannemers, leveranciers en je collega’s van de andere disciplines.
Functie-eisen:
  • Je hebt ten minste een Bachelor Elektrotechniek.
  • Je bent net afgestudeerd of hebt 1 a 2 jaar ervaring in de Elektro- of Energietechniek, bij voorkeur in de industrie of bij een ingenieursbureau.
  • Je bent goed in staat om zelfstandig te werken en hebt ervaring met multidisciplinaire teams.
  • Je hebt kennis van de Nederlandse normen en standaarden op het gebied van Elektrotechniek, met name de NEN1010.
Arbeidsvoorwaarden:
  • Een compleet arbeidsvoorwaardenpakket, zorgvuldig samengesteld in ons eigen convenant.
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een salaris tussen de € 2.630,- en € 3.200,-, bruto per maand, o.b.v. fulltime, afhankelijk van kennis en ervaring.
  • 8% Vakantiegeld over je bruto jaarsalaris.
  • Een bonussysteem, afhankelijk van je eigen performance en de bedrijfsresultaten.
  • 29 vakantiedagen en één extra dag bij een goed bedrijfsresultaat.
  • Flexibele werktijden.
  • Een pensioenregeling met veel ruimte voor je eigen wensen en behoeften.
  • Een collectieve ziektekostenverzekering.
  • Persoonlijke en vaktechnische coaching.
  • Ruime carrière- en opleidingsmogelijkheden.
Contact:

Voor vragen kan je contact opnemen met Erik Bierman, a.i. Senior Corporate Recruiter op telefoonnummer +31 621 50 7000 of via email: erik.bierman@bilfinger.com.