Carriere



 

Are you triggered by the engineering of electrical connectivity and layout solutions for high-tech products? And do you have excellent communication skills, combined with a high level of discipline? You’d better contact us today!

 

Job Mission

As a Connectivity Designer, you are defining, realizing, qualifying, managing and maintaining various electronic concepts and products for both existing and new ASML products. Furthermore you contribute on defining the next generation of these products in close cooperation with the architect.

The concepts and products we mainly focus on are cables, racks, cabinets, PCBA (mainly passive/interconnections PCBA) and visualizing this into schematics.

 

Job Description

  • The Connectivity Designer is responsible for the following:
  • Define, document and maintain designs of the electrical modules and electrical infrastructure.
  • Support the outsourcing of development activities at co-developers.
  • Contribute to the multidisciplinary roadmap concerning the electronics within the ASML products.
  • Transfer knowledge to production- and service-engineers.
  • Contribute to analysis and solution of reliability issues.

 

Education

Bachelor degree or higher in electrical engineering or equivalent.

 

Experience

  • Preferably some years of experience as designer in a similar role, including experience with working in multidisciplinary design teams to establish agreement on specifications.
  • Previous and recent experience with ASML standards and Ways of Work is highly appreciated, either as a former ASML employee or contractor.
  • Broad technical knowledge of electronics with basic knowledge of physics, mechanics, mechatronics and software.

 

Personal skills

  • Initiative, pro-active.
  • Highly motivated team player with good social- and communication skills.
  • Structured with eye for details.
  • Flexible and eager to learn.
  • Accurate, systematic approach, analytical, problem solving.
  • Persuasiveness and decisiveness. Pragmatic attitude.
  • Quality focus.
  • Fluent English in word and in writing (Dutch preferable).
  • Able and willing to travel (internationally) – up to 10% of your working time.

 

Context of the position

The sector Development & Engineering (D&E) of ASML is responsible for the specification, design and realization of the products in the ASML portfolio. Within the sector D&E the department Electronic Development (EL) is responsible for the definition, realization, qualification and integration of electronic functions and modules within these products. This open position is within the Business Line Applications.

 

Other information

Please know that several of our electrical development groups are expanding. After receiving your application we will look at your profile and see if we can match it with existing positions. We willcontact you as soon as there is a suitable opportunity.

*This position requires access to U.S. controlled technology, as defined in the United States Export Administration Regulations. Qualified candidates must be legally authorized to access such U.S. controlled technology prior to beginning work. Business demands may require ASML to proceed with applicants who are immediately eligible to access U.S. controlled technology. 

 

Binnen Ricardo Rail zijn we op zoek naar een (junior) Technisch Consultant Elektrotechniek. Als je bij Ricardo aan de slag gaat, word je onderdeel van een van onze teams. Ieder team heeft zijn eigen specialisme. Natuurlijk is er ruimte binnen Ricardo om ook bij de andere teams te werken en jezelf te ontplooien. Bij team Infra-Interface houd je je bijvoorbeeld bezig met de interactie tussen infrastructuur en materieel, waar EMC & Tractie belangrijke aspecten zijn, maar ook het bovenleidingsysteem.


Als technisch consultant ben je de expert in de verschillende aspecten van de elektrotechniek bijvoorbeeld tractiesystemen in de trein, beveiligingssystemen of elektriciteitsvoorzieningen. Je voert zelfstandige projecten en analyses uit, vaak in samenwerking met collega’s en klanten. Als consultant heb je veel contact met de opdrachtgevers en de fabrikanten en geef jij advies om de projecten tot een succes te maken. Hiertoe behoren ook internationale klanten en opdrachtgevers.


Voorbeelden van werkzaamheden:

Je kunt een aantal dagen aan het werk zijn bij de klant of je werkzaamheden bestaan voor aankomende week bestaan uit het beoordelen van testresultaten en ontwerpen tegen een vooraf overeengekomen scope en normen. Of het kan natuurlijk een combinatie van beide zijn. De ene kant het helpen en analyseren van ontwerpen de andere kant het toetsen van ontwerpen. Je werkveld zal zich focussen op de E-vakgebieden Tractie, testen en CCS (Command Control and Signalling).

 

Wij vragen:

• WO Elektrotechniek afgeronde studie;
• Affiniteit met energietechniek en kennis/interesse van elektrische systemen op treinen is een sterke pré;
• Ondernemende persoonlijkheid, gericht op het oplossen van problemen en het durven geven van adviezen;
• Je kunt goed omgaan met mensen uit verschillende werkvelden en kunt complexe technische zaken eenvoudig uitleggen;
• Brede inzetbaarheid en flexibiliteit;
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.


Wij bieden:

Je komt terecht in een inspirerende omgeving met collega-professionals. Je gaat werken voor een open, informele organisatie waar flexibiliteit, uitdaging en ontwikkeling hoog in het vaandel staan. Een sterke organisatie met enthousiaste medewerkers en veel ruimte voor eigen initiatief. Daarnaast krijg je collega die je op weg helpen in je projecten en carrière en collega’s die altijd klaar staan als je vragen hebt.


Graduate Programme

Als je bij Ricardo Rail begint, neem je vanaf de eerste dag deel aan ons twee jaar durende Graduate Programme. We bieden een scala van uitdagende opleidingen aan, zodat jij je kunt ontwikkelen in de richting die het beste bij jou past.


Klanten

Wij werken onder meer voor NS, ProRail, Siemens, Stadler, Bombardier, Alstom en Infrabel. Er zijn dus mogelijkheden om bij te dragen aan internationale projecten, ook buiten Europa.


Interesse: Je kunt mailen, appen of bellen naar fabian.peek@ricardo.com / 06-45328411

 

Wil jij je kennis van elektrotechniek inzetten om spraakmakende energie- , bouw- en infrastructurele projecten te realiseren?

Nederland beschikt over veel infrastructurele objecten zoals verkeerstunnels, bruggen, gebouwen, sluizen en keringen die vaak onderdeel uitmaken van het (hoofd) wegen- en vaarwegennetwerk. Voor een vlotte en veilige doorstroming is het belangrijk dat de installatietechniek van deze objecten op orde is én op orde blijft. Als projectingenieur elektrotechniek werk je daartoe aan de verbetering van de veiligheid, beveiliging en beschikbaarheid van deze objecten in heel Nederland. Je ontwerpt de elektrotechnische installaties en adviseert hierover. Je werk is gerelateerd aan de toepassing van nieuwe energietechnologieën. Daarbij werk je vaak samen in teams met meerdere disciplines zoals werktuigbouwkundigen, IT-specialisten en civiel- en elektrotechnici. Je richt je hierbij op de vraag hoe we deze vakgebieden zo kunnen koppelen dat het systeem ten dienste staat van de gebruiker. Wij zijn hierbij nadrukkelijk op zoek naar jouw toegevoegde waarde, kennis en ondernemerschap om deze markten uit te bouwen en nieuwe markten aan te boren.

Je gaat aan de slag binnen de product-marktcombinatie (PMC) Smart infra systems in de sector Infrastructuur en mobiliteit. Je standplaats wordt Amsterdam of Deventer, welke we in overleg met jou kiezen. Wij houden ons onder meer bezig met bediening & besturing, (machine)veiligheid, EMC, duurzame energieconcepten, gebouw - en tunneltechnische installaties, industriële automatisering en cybersecurity. Voorbeelden van onze projecten zijn A9 Badhoevedorp-Holendrecht, Zuidasdok, Afsluitdijk, Programma Aanpak Wegtunnels Amsterdam (PAWA), de nieuwe Zeesluis IJmuiden en de Blankenburgverbinding.

 Wat wij vragen

  • (recent) afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau in de richting van elektrotechniek, energietechniek, automatiseringstechniek of control systems;
  • gedrevenheid tot het oplossen van complexe technische vraagstukken;
  • een klantgerichte instelling en een brede maatschappelijke belangstelling;
  • enthousiasme
     

Wat wij bieden

  • samenwerking met jonge en enthousiaste collegas in multidisciplinaire teams;
  • veelzijdige en uitdagende projecten;
  • ruimte voor initiatief en verantwoordelijkheid;
  • deelname aan het 'Starterstraject' met vaardigheidstrainingen en persoonlijke ontwikkeling;
  • gedegen begeleiding en een breed aanbod aan in- en externe opleidingen;
  • marktconform salaris en een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • mogelijkheid tot deelname aan ons aandelenparticipatiesysteem.
     

Wie wij zijn

Witteveen+Bos is een advies- en ingenieursbureau, dat wereldwijd oplossingen biedt voor complexe, technische en maatschappelijke vraagstukken op het gebied van water, infrastructuur, milieu en bouw. Vanuit een inspirerende werkomgeving werken onze ruim 1.100 medewerkers in multidisciplinaire projectteams aan fascinerende projecten in binnen- en buitenland. Ons werk vraagt steeds om nieuwe kennis en verantwoordelijkheden, vandaar dat persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling essentieel is en gestimuleerd wordt. Onze medewerkers hebben de ambitie het beste uit zich zelf te halen en kwalitatief de beste resultaten te leveren. Er is ruimte voor eigen initiatief en ondernemerschap. De aandelen van ons bureau zijn in handen van onze eigen medewerkers. 

 

 

Are you ready to change the World? Do you want to be passionate about your employer and the brand you represent? Everything is converging on the Internet, making networked connections more meaningful than ever before in our lives. Our employees' groundbreaking ideas impact everything imaginable - from entertainment, retail, healthcare, and education, to public and private sectors, smart cities, and everyday devices in our homes. Here, that means you will take creative ideas from the drawing board to dynamic solutions that have real world impact. You'll collaborate with Cisco leaders, partner with expert mentors, and develop incredible relationships with colleagues who share your interest in connecting the unconnected. You'll be part a team that cares about its customers, enjoys having fun, and you'll take part in changing the lives of those in our local communities. Come prepared to be encouraged and inspired!


Who You'll Work With:

You’ll be part of our Cisco Sales Associates Program (CSAP), an award-winning and industry recognized early-in-career development program for top university graduates from around the world. You’ll train alongside incredibly talented individuals, like yourself, from different countries and diverse backgrounds. Early on, you’ll make long-lasting friendships and belong to a rich human network that will support you throughout your career.

As a successful Associate Solutions Engineer (ASE), you’ll expand your software and networking knowledge to collaborate with Cisco sales professionals and provide technical solutions that drive business outcomes for our customers and partners.

You’ll learn from top authorities and coaches in an unrivaled setting using our own leading-edge technology. You’ll have your own mentor, a CSAP alumnus who’s been in your shoes and will help guide you in your first year. With a strong Cisco team committed to your success, you’ll gain hands-on education and experience, while receiving an attractive salary and pursuing your career dreams!

The program will begin on July 27th, 2020. While challenging, it will push you to become the best version of yourself. We’ll encourage you to pursue industry-standard certifications and be assessed and coached through customer simulations and on-the-job activities. We’ll offer you a safe and fun environment to practice what you’ve learnt, all the while providing you with feedback to develop your potential.


What You’ll Do:

Cisco Sales Associates Program offers a global environment that provides a phased approach to training and on-the-job-experience. In the first phase of your experience, we will develop your technical, sales and communication skills and give the opportunity to rotate through a variety of areas. You will learn how to position Cisco’s architectures, solutions and products to our customers.

Once you complete Phase 1, Phase 2 will advance you to an engineering role as part of the Cisco Global Virtual Engineering (GVE) Team. GVE is a multilevel technical presales organization, that provides software and systems engineering services to customers, partners, and internal Cisco sales employees. As an engineer, you’ll engage with our customers and partners as a trusted technology advisor. You’ll work with Account Managers and together you’ll position the benefits of our Cisco solutions to your customer, using our market-leading collaboration tools.

From there, your career can develop and grow into a variety of sales opportunities at Cisco.


Who You Are:

  • Technology enthusiast, who enjoys talking about innovation and always keeps up with the latest technology news.
  • A strong communicator with the confidence to engage and talk to a wide range of people.
  • View team collaboration as instrumental to achieving success.
  • Enjoy looking at practical real-life challenges and thinking creatively to solve them.
  • Approach situations with an open and curious mind, taking on challenges with an eye for opportunity.

 

What You Need to Be Eligible:

  • You are a recent graduate or on your final year of studies toward a Bachelor's (BE/BSc/BA/etc.) or Master's degree in any of the Science Technology Engineering Mathematics (STEM) disciplines.
  • Must have graduated by May 2018 or later
  • Fluent in English and Dutch
  • Knowledge and experience in software languages. C, C++, C#, Java or Python are desired.
  • Must be able to legally live and work in Netherlands without visa support or sponsorship (student visas or visas obtained on your own are not applicable for the program)
  • Willing to relocate for 12 months to a designated CSAP training hub if required. Visa assistance and relocation package to training hubs will be provided as applicable

 

Why Cisco?

We connect everything: people, processes, data, and things. We innovate everywhere, taking bold risks to shape the technologies that give you smart cities, connected cars, and handheld hospitals. And we do it in style with unique personalities who aren’t afraid to change the way the world works, lives, plays and learns.

We are thought leaders, tech geeks, pop culture aficionados, and we even have a few purple haired, tattooed rock stars. We celebrate the creativity and diversity that fuels our innovation. We are dreamers and we are doers.

 

Are you ready to change the World? Do you want to be passionate about your employer and the brand you represent? Everything is converging on the Internet, making networked connections more meaningful than ever before in our lives. Our employees' ground-breaking ideas impact everything imaginable - from entertainment, retail, healthcare, and education, to public and private sectors, smart cities, and everyday devices in our homes. Here, that means you will take creative ideas from the drawing board to dynamic solutions that have real world impact. You'll collaborate with Cisco leaders, partner with expert mentors, and develop incredible relationships with colleagues who share your interest in connecting the unconnected. You'll be part a team that cares about its customers, enjoys having fun, and you'll take part in changing the lives of those in our local communities. Come prepared to be encouraged and inspired!


Who You'll Work With:

You’ll be part of our Cisco Sales Associates Program (CSAP), an award-winning and industry recognized early-in-career development program for top university graduates from around the world. You’ll train alongside incredibly talented individuals, like yourself, from different countries and diverse backgrounds. Early on, you’ll make long-lasting friendships and belong to a rich human network that will support you throughout your career.

As a successful Associate Sales Representative (ASR), you’ll learn to discover, build and drive new opportunities with our Cisco partners while collaborating with Cisco engineers to provide technical solutions that drive business outcomes for our customers.

You’ll learn from top authorities and coaches in an unrivaled setting using our own leading-edge technology. You’ll have your own mentor, a CSAP alumnus who’s been in your shoes and will help guide you in your first year. With a strong Cisco team committed to your success, you’ll gain hands-on education and experience, while receiving an attractive salary and pursuing your career dreams!


What You’ll Do:

Cisco Sales Associates Program offers a global environment that provides a phased approach to training and on-the-job-experience. In the first phase of your experience, we will develop your technical, sales and communication skills and give the opportunity to rotate through a variety of areas. You will learn how to position Cisco’s architectures, solutions and products to our customers.

The program will begin on July 27th, 2020. While challenging, it will push you to become the best version of yourself. We'll encourage you to pursue industry-standard certifications and be assessed and coached through customer simulations and on-the-job activities. We’ll offer you a safe and fun environment to practice what you’ve learnt, all the while providing you with feedback to develop your potential.

Once you complete Phase 1, Phase 2 will advance you to a Virtual Sales Account Manager (VSAM) role as part of the Cisco Global Virtual Sales (GVS) Team. The GVS organization is passionate about driving sales productivity breakthrough and building compelling business value for our partners while nurturing our partner relationships. As a VSAM, you’ll build positive relationships with existing customers, working closely with them to understand their business strategy and uncover new business opportunities whilst achieving their desired business outcomes. You’ll partner with Sales Engineers and together you’ll position the benefits of our Cisco solutions to your customer, using our market-leading collaboration tools.

From there, your career can develop and grow into a variety of sales opportunities at Cisco.

 

Who You Are:

  • Technology enthusiast, who enjoys talking about innovation and always keeps up with the latest technology news.
  • A strong communicator with the confidence to engage and talk to a wide range of people.
  • Willing and able present your ideas in front of an audience.
  • View team collaboration as instrumental to achieving success.
  • Enjoy looking at practical real-life challenges and thinking creatively to solve them.
  • Approach situations with an open and curious mind, taking on challenges with an eye for opportunity.
  • Ability to take complex problems and simplify them.

 

What You Need To Be Eligible:

  • Preferably hold a degree in Business and Management, Finance, Marketing, Entrepreneurship, MIS, Engineering and other related degrees
  • Must have graduated by May 2018 or later
  • Fluent in English and Dutch
  • Must be able to legally live and work in Netherlands without visa support or sponsorship (student visas or visas obtained on your own are not applicable for the program))
  • Be willing to relocate to Netherlands as the country of hire, upon graduating from the program
  • Willing to relocate for 12 months to a designated CSAP training hub if required. Visa assistance and relocation package to training hubs will be provided as required.

 

Why Cisco?

We connect everything: people, processes, data, and things. We innovate everywhere, taking bold risks to shape the technologies that give you smart cities, connected cars, and handheld hospitals. And we do it in style with unique personalities who aren’t afraid to change the way the world works, lives, plays and learns.

We are thought leaders, tech geeks, pop culture aficionados, and we even have a few purple haired rock stars. We celebrate the creativity and diversity that fuels our innovation. We are dreamers and we are doers.

 

Cisco didn’t just build the Internet. We keep building it. We believe our innovation and our edge comes from our people. With roughly 10 billion connected things in the world now and over 50 billion estimated in the future, your career has exponential possibilities at Cisco. Csco is ranked in the Top-30 Best Places to Work globally by Fortune and LinkedIn – you’ll be joining a world recognized brand with a great reputation. You’ll be connected to people and information through the best collaboration tools and technologies. Cisco plays a crucial role in driving next generation software innovations. This includes cloud, mobile, security, hardware, big data spaces, software and consulting services. We are pioneers and have been since the early days of connectivity; we are connecting the unconnected and transforming our customers' businesses worldwide.

 

Supply Chain Operations

Join our industry recognized Supply Chain Operations team. Over the last 10 years, Cisco’s Supply Chain has been among the top 10 global supply chains on Gartner’s annual Top 25 Supply Chain list. The Cisco Supply Chain is responsible for new product introductions, manufacturing, logistics, sourcing and procurement, planning & fulfilment, quality, sustainability, supply chain security and many other functions. As an intern, you will be stepping into a fast-paced environment, while working in high-impact roles. With lots of support from management and colleagues, you will experience a sense of community and fun, while having the opportunity to learn and grow. Start a truly rewarding career at Cisco Supply Chain!


What you will learn with us?

You will be part of Supply Chain team in Amsterdam who are dedicated to providing our customers an unrivaled customer experience by delivering a flexible, innovative and scalable supply chain. The opportunities to learn at Cisco vary by the function, as well as the projects that you are working on. You will:

  • Have the opportunity to learn more about how our supply chain fits into Cisco’s greater organization as well as network with fellow interns and senior leadership
  • Be provided on-the-job experience fitting to your thesis, personal coaching and technical skill advancement.
  • Help create innovative solutions to optimize Supply Chain Operations internal and external processes and tools to enable the best cost, quality, and delivery of Cisco products.
  • Work with sales, marketing, finance and the Supply Chain Organization to develop EMEAR regional planning strategies.
  • Collaborate with Sales, Customer Partner Service, Finance, Supply chain (OPT) and customers to drive data and information flow and enable decision-making.
  • Learn to drive end-to-end management of critical deals from sensing to fulfilment to optimize supply chain costs.
  • Learn about supply chain planning technical capabilities and industry trends.
  • Interface with Cisco suppliers and customers to support and maintain the quality of operations and customer satisfaction.
  • Use state of the art hardware, technology, methods and tools while learning from your talented colleagues.

 

What will you bring to us?

  • You are a self-starter, and thrive in an environment with an agenda for change, growth, innovation, and visionary behavior.
  • You can demonstrate the ability to operate continually at an ""up-tempo"" pace in a dynamic, fast moving culture.
  • You are currently enrolled in a Bachelor’s Degree (BA/BS/etc) or Master’s Degree program majoring in Business Administration, Supply chain management, Statistics, Manufacturing, Logistics or other relevant Supply chain Operations disciplines.
  • You have an excellent academic record with a Minimum CGPA of 3.0.
  • You have a solid understanding of Supply Chain fundamentals with an aptitude for learning new technologies.
  • You possess creative problem solving skills and have excellent troubleshooting skills.
  • You have good English verbal and written skills.
  • You are able to live and work in the country of your application, with no additional VISA sponsorship from Cisco.
  • You are able to start from February 2020.
  • At least 4 days availability per week (home office acceptable).
  • Willing to participate in Cisco Case Intern competition (team work project).

 

What Cisco offers you

  • Room to play: at Cisco, you will be challenged and developed whilst having fun. We value a culture of smart risks, and think it is better to try and fail than not try at all.
  • We believe that changing the future requires more than just a special ability. Playing and thinking outside the box is an essential part of what we do, meaning your mindset and personality are just as important as your skills.
  • Collaboration, innovation and creativity are more than buzzwords for us. They are strengths we look for in every employee.
  • Potential to stay for full-time role after the internship.

 

Als elektrotechnisch engineer bij HyTEPS ben je verantwoordelijk voor het identificeren, analyseren en oplossen van uitdagende problemen binnen elektrische installaties. Je verricht hiervoor metingen (laag-, midden- en hoogspanning) op diverse punten binnen de installatie van de klant. Je maakt hierbij gebruik van gespecialiseerde apparatuur waaronder de Fluke 435-II Power Quality & Energieanalyzer en een Keysight oscilloscoop. Je analyseert de meetdata en vervaardigt uitgebreide technische rapportages voor onze opdrachtgevers.

Mocht er ruimte zijn in de planning kan het zijn dat je ook wordt ingezet voor andere werkzaamheden, zoals inbedrijfstellingen van de door ons geleverde producten op locatie, inventarisatie m.b.t. energiemanagement projecten en simulaties en THD-calculaties (mits je kennis hiervoor toereikend is).

Een groot deel van de werkzaamheden vindt plaats bij onze klanten op locatie in Nederland, maar ook in het buitenland (wereldwijd). Het betreft afwisselende en uitdagende projecten bij organisaties in diverse sectoren als industrie, zorg, productie, maritiem, datacentra en offshore. Enkele van deze relaties kun je terugvinden onder de referenties op onze website, waaronder Nyrstar, VDL, Rijkswaterstaat, Heineken, Paragon, Wavin en Rivierenland Ziekenhuis. Bij grotere projecten werken wij vaak direct samen met installateurs als Heijmans, Unica, Kuijpers en Engie.

Met jouw kennis, onze ervaring en de innovatieve producten van onze fabrikanten bieden wij voor elke klant, elk probleem en in elke situatie de best passende oplossing. Denk hierbij aan producten zoals actief en passief harmonische filters, condensatorbanken, EMC filters, Power Quality meters en analyzers, EQ Flicker Compensatie en speciaal voor de klant i.s.m. onze fabrieken ontwikkelde of samengestelde producten.

 

 Je taken

  • Specialistische metingen op het gebied van Power Quality en Energy Efficiëntie;
  • analyse van de meetdata en elektrische installatie;
  • schriftelijke (technische) rapportage in het Nederlands of Engels;
  • interne communicatie met de commerciële afdeling van HyTEPS;
  • verrichten van simulaties en (THD) calculaties;
  • data-export, analyse en advies op gebied van energiemanagement;
  • in bedrijf stellen van door ons geleverde producten;
  • telefonisch contact met klanten en fabrikanten.

 

Onze wensen

  • kennis op het gebied van Power Quality of energietechniek is een pré;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (mondeling en schriftelijk);
  • flexibel en geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • klantgericht; je begeeft je makkelijk in nieuwe klantomgevingen;
  • helder kunnen redeneren en een analytisch denkvermogen;
  • grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • rijbewijs B;
  • woonachtig in Nederland (bij voorkeur in een straal van 75 km van Gemert);
  • bereidheid tot het (sporadisch) verrichten van werkzaamheden in het buitenland (meerdaags);
  • relevante werkervaring is een pré (1 – 5 jaar).
 

Ons aanbod

Wij bieden je een fulltime baan (in overleg is parttime mogelijk) als elektrotechnisch engineer. Wij geven je de mogelijkheid om je binnen een groeiende organisatie te ontwikkelen tot een specialist op het vakgebied van Power Quality. Naast een intensieve en informele samenwerking binnen ons team van gezellige en leergierige medewerkers bieden wij je goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Sinds eind 2017 bevindt ons kantoor zich in een monumentaal pand, een unieke locatie in het centrum van Gemert.

 
 

 

Als meetspecialist ben je verantwoordelijk voor het verzamelen van de juiste technische data en aspecten bij onze klant. Aan de hand van de door jou verzamelde (meet)data kunnen je collega’s correcte analyses, rapporten en managementadviezen vervaardigen. Je verricht hiervoor specialistische metingen (laag-, midden- en hoogspanning) op diverse punten binnen de installatie van de klant. Dit doe je aan de hand van het gestelde meetdoel en meetplan, binnen de daarvoor gestelde termijn. Je maakt hierbij gebruik van state-of-the-art meetapparatuur waaronder de Fluke 435-II Power Quality & Energieanalyzer en een Keysight oscilloscoop. Natuurlijk houd je hierbij rekening met de veiligheidsprocedures en maak je gebruik van de PBM’s (persoonlijke beschermingsmiddelen).

Nauwkeurig werken, zorgvuldigheid en klantgerichtheid zitten in je DNA. Als meetspecialist ben je ons visitekaartje bij de klant. Met jouw enthousiasme, kennis en oog voor kwaliteit bied je de beste service aan onze klanten.

Een groot deel van de werkzaamheden vindt plaats bij onze klanten op locatie in Nederland, maar ook in het buitenland (wereldwijd). Het betreft afwisselende en uitdagende projecten bij organisaties in diverse sectoren als industrie, zorg, productie, maritiem, datacentra en offshore. Enkele van deze relaties kun je terugvinden onder de referenties op onze website, waaronder Nyrstar, VDL, Rijkswaterstaat, Heineken, Paragon, Wavin en Rivierenland Ziekenhuis. Bij grotere projecten werken wij vaak direct samen met installateurs als Heijmans, Unica, Kuijpers en Engie.

Met jouw kennis, onze ervaring en de innovatieve producten van onze fabrikanten bieden wij voor elke klant, elk probleem en in elke situatie de best passende oplossing. Denk hierbij aan producten zoals actief en passief harmonische filters, condensatorbanken, EMC filters, Power Quality meters en analyzers, EQ Flicker Compensatie en speciaal voor de klant i.s.m. onze fabrieken ontwikkelde of samengestelde producten.

 

Ons aanbod

Wij bieden je een fulltime baan (in overleg is parttime mogelijk) als elektrotechnisch meetspecialist. Wij geven je de mogelijkheid om je binnen een groeiende organisatie te ontwikkelen tot een meetspecialist binnen het vakgebied Power Quality.
Daarnaast zijn er binnen HyTEPS voldoende mogelijkheden om door te groeien. Onze elektrotechnische engineers verzorgen naast metingen onder andere ook simulaties, THD-calculaties, analyses en rapportages, inbedrijfstellingen (op door ons geleverde producten) en advies en ondersteuning op het gebied van energiemanagement.

Je werkt binnen een team van elektrotechnisch specialisten, waarbij het delen van kennis en leren van elkaars ervaringen erg belangrijk is. De liefde voor elektrotechniek is de verbindende factor binnen dit team.

Naast een intensieve en informele samenwerking binnen ons team van gezellige en leergierige medewerkers bieden wij je goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Sinds eind 2017 bevindt ons kantoor zich in een monumentaal pand, een unieke locatie in het centrum van Gemert.

 

Onze wensen

  • kennis op het gebied van Power Quality of energietechniek is een pré;
  • goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • goede mondelinge beheersing van de Engelse taal is een pré;
  • flexibel en geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • klantgericht; je begeeft je makkelijk in nieuwe klantomgevingen;
  • helder kunnen redeneren en een analytisch denkvermogen;
  • grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • rijbewijs B;
  • woonachtig in Nederland (bij voorkeur in een straal van 75 km van Gemert);
  • bereidheid tot het (sporadisch) verrichten van metingen in het buitenland;
  • relevante werkervaring is een pré (1 – 5 jaar).
 

 

Als technisch accountmanager bij HyTEPS lever je een belangrijke bijdrage aan de groei en ontwikkeling van ons bedrijf. Je benadert en bezoekt prospects om hen te informeren en enthousiasmeren omtrent onze producten en diensten en de toegevoegde waarde die wij hiermee leveren. Als commercieel gesprekspartner maak je dankbaar gebruik van je technische kennis. Je weet je in alle fasen van het besluitvormingsproces positief te onderscheiden. Daarnaast besteed je tijd aan het onderhouden en uitbouwen van een lange termijn relatie met onze bestaande klanten. In eerste instantie ligt de focus voor je werkzaamheden binnen de Nederlandse markt.

 

Jouw taken

  • Genereren van nieuwe leads en contact onderhouden met prospects;
  • geven van gedegen uitleg en presentaties omtrent ons bedrijf, producten en diensten;
  • onderhandelen omtrent aanbiedingen en uiteindelijk natuurlijk de order binnen halen;
  • onderhouden en uitbouwen van relaties met bestaande klanten;
  • klanten informeren omtrent nieuwe producten, technieken en ontwikkelingen;
  • klantbehoeften tijdig signaleren en vertalen in oplossingen;
  • verzamelen van strategische marktinformatie;
  • bijhouden van een correcte administratie.

 

Onze wensen

  • MBO+ / HBO werk- en denkniveau;
  • kennis van elektrotechniek (door opleiding of ervaring) is een pré;
  • minimaal 2 jaar ervaring in een gelijkwaardige functie in een B2B omgeving;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (woord en geschrift);
  • kennis van Microsoft Office (vnl. Word en Excel);
  • je bent een goede gesprekspartner, leg snel contacten en bent sales-driven;
  • je bent een enthousiaste, flexibele en initiatiefrijke persoonlijkheid en een echte netwerker;
  • je streeft een lange termijn samenwerking na;
  • woonachtig binnen een uur rijden van ons kantoor in Gemert.

 

Ons aanbod

Wij bieden jou een fulltime baan (40 uur) als technisch accountmanager, met een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Je bent werkzaam vanuit ons kantoor in Gemert; een monumentaal pand gelegen op een unieke locatie in het centrum. Natuurlijk ben je veel onderweg en heb je de mogelijkheid om af en toe vanuit thuis te werken. Wij streven naar een langdurige samenwerking, waarin persoonlijke groei hand in hand gaat met de groei van ons bedrijf.

 

Het team

Bij HyTEPS werken we met een klein, enthousiast en ambitieus team in een informele sfeer. Jouw mening telt. Samenwerken staat centraal. Omdat we met een klein team werken zijn er korte communicatielijnen en is er volop ruimte voor jouw inbreng en ideeën.

 

 

 

 
 

WERK WAAR JE TROTS OP KAN ZIJN
DIT GA JE DOEN

Door de energietransitie komt er meer werk op ons af dan ooit. We stappen over op elektrische auto’s. Wekken zelf energie op en leveren deze terug aan het net. En willen liever geen gas meer. Daarnaast ontstaan er steeds meer initiatieven gerelateerd aan Verduurzaming van de Gebouwde Omgeving (VGO). Genoeg te doen dus voor Engineers. Je analyseert en berekent hierbij de impact die deze ontwikkelingen hebben op ons net. Daarnaast maak je nettoetsen en reken je diverse scenario’s door, zodat we beter kunnen inschatten hoeveel werk er door de VGO op ons af komt.

 

JOUW STERKE PUNTEN
WORDEN WE BLIJ VAN

Je bent sterk in statistiek, wiskunde en staat bekend om je technische inzicht. Leren van ervaren mensen zie je als rijkdom. Je bent serieus, maar ook prettig in de omgang. Wat jou verder onze nieuwe Engineer maakt?
  • Je hebt een afgeronde HBO- of WO-opleiding richting elektrotechniek of vergelijkbaar.
  • Je bent analytisch sterk, een creatieve oplossingsdenker en goed in staat om anderen mee te nemen in wat jij bedacht hebt. Hoe complex het project ook is.
  • Je werkt graag in een snel veranderende omgeving en wilt werk doen wat er toe doet.

 

EEN GOED TEAM
DAAR HOOR JE BIJ

Van de mensen die voor jou werken tot de mensen aan wie jij verantwoording aflegt: meteen vanaf dag één maak je deel uit van het VGO-team in Rotterdam, van waaruit je op diverse locaties actief bent. Een groep waarop je kan bouwen, die graag aanpakt, snel problemen oplost en niet bang is voor vieze handen. Waarbij iedereen aan de veiligheid denkt en afspraken nakomt.

 

MOOIE ARBEIDSVOORWAARDEN
DIE WIL JE HEBBEN

Wij verwachten veel van jou, maar jij mag ook veel van ons verwachten. Wat je krijgt? Dat zie je hier.
  • Je salaris wordt, afhankelijk van kennis en ervaring, max € 4.700,-  bruto per maand als je 40 uur per week werkt.
  • Je krijgt per jaar 24,5 vakantiedagen plus een FlexBudget. Je kan hiermee extra vrije dagen kopen, kiezen voor extra salaris of dit juist gebruiken als aanvulling van je pensioen. Het FlexBudget bedraagt 24% van je brutosalaris, met inbegrip van 8% vakantiegeld.
  • Je bouwt prima pensioen bij het ABP op, waarvan 70% van de premie wordt betaald door Stedin.
  • Je hebt allerlei trainings- en opleidingsmogelijkheden, want we investeren graag in jou.
  • Je gaat genieten van een fijne balans tussen werk en privé. Werk is belangrijk, maar thuis ook.
  • Je krijgt een laptop en smartphone, maar kan ook kiezen voor Bring Your Own Device. Dat is wat duurzamer.
  • Je mag onbeperkt reizen met het openbaar vervoer met een OV vrij-abonnement. Kom je met de auto, dan ontvang je een reiskostenvergoeding.

 

NU REAGEREN
LATEN ZIEN WAT JE IN HUIS HEBT

Zin in deze baan? En nu en later genoeg te doen hebben? Reageer dan snel.

 

 

WERK WAAR JE TROTS OP KAN ZIJN
DIT GA JE DOEN

Door de energietransitie komt er meer werk op ons af dan ooit. We stappen over op elektrische auto’s. Wekken zelf energie op en leveren deze terug aan het net. En willen liever geen gas meer. Genoeg te doen dus voor Engineers. Want wat onze klanten wensen, teken jij uit. Je berekent welke netkabels nodig zijn, waar onze monteurs ze gaan leggen, waar de transformatorhuisjes komen en hoe het tracé loopt.

Hoe complex ook, bij elk project ga je voor de technisch beste oplossing tegen zo laag mogelijke kosten. Je schakelt continu met projectleiders, werkvoorbereiders, verkoopadviseurs en andere partijen. Maar je hebt ook te maken met onverwachte factoren. Van een zeldzaam broedpaar tot asbest, van archeologie tot oude kabels. Wat er ook op je pad komt, jij adviseert en creëert inzicht in mogelijkheden en kosten. 

 

JOUW STERKE PUNTEN
WORDEN WE BLIJ VAN

Je bent sterk in statistiek, wiskunde en staat bekend om je technisch inzicht. Leren van ervaren mensen zie je als rijkdom. Je bent serieus, maar ook prettig in de omgang. Je bent analytisch sterk, een creatieve oplossingsdenker en goed in staat om anderen mee te nemen in wat jij bedacht hebt. Hoe complex het project ook is. Wat jou verder misschien wel onze nieuwe Engineer in Heinenoord maakt?

  • Je hebt een hbo-opleiding richting energietechniek of vergelijkbaar afgerond.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met complexe technische installaties.
  • Je werkt graag in een snel veranderende omgeving.

 

EEN GOED TEAM
DAAR HOOR JE BIJ

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van een projectteam van de productgroep Netgedreven in Heinenoord. Het team bestaat uit ongeveer 17 projectleiders en technisch specialisten. Het team is een mix van jonge mensen en collega’s met jarenlange ervaring, zodat je veel van elkaar leert en samen tot de beste oplossing komt. Je komt terecht in een open en hecht team, waarbij iedereen bereid is om elkaar te helpen.

 

MOOIE ARBEIDSVOORWAARDEN
DIE WIL JE HEBBEN

Wij verwachten veel van jou, maar jij mag ook veel van ons verwachten. Wat je krijgt? Dat zie je hier.

  • Je salaris wordt, afhankelijk van kennis en ervaring, max € 4.500,- bruto per maand als je 40 uur per week werkt.
  • Je krijgt per jaar 24,5 vakantiedagen plus een FlexBudget. Je kan hiermee extra vrije dagen kopen, kiezen voor extra salaris of dit juist gebruiken als aanvulling van je pensioen. Het FlexBudget bedraagt 24% van je brutosalaris, met inbegrip van 8% vakantiegeld.
  • Je bouwt prima pensioen bij het ABP op, waarvan 70% van de premie wordt betaald door Stedin.
  • Je hebt allerlei trainings- en opleidingsmogelijkheden, want we investeren graag in jou.
  • Je gaat genieten van een fijne balans tussen werk en privé. Werk is belangrijk, maar thuis ook.
  • Je krijgt een laptop en smartphone, maar kan ook kiezen voor Bring Your Own Device. Dat is wat duurzamer.
  • Je mag onbeperkt reizen met het openbaar vervoer met een OV vrij-abonnement. Kom je met de auto, dan ontvang je een reiskostenvergoeding.

 

NU REAGEREN
LATEN ZIEN WAT JE IN HUIS HEBT

Zin in deze baan? En nu en later genoeg te doen hebben? Reageer dan snel.

 

 

 

WERK WAAR JE TROTS OP KAN ZIJN
DIT GA JE DOEN

Wij zoeken een SCADA hoogspanning engineer. Door de energietransitie komt er meer werk dan ooit op ons af. Er rijden straks veel meer elektrische auto’s en onze klanten leveren massaal zelf opgewekte energie terug. Steeds meer huizen en wijken gaan van het gas af. En de slimme meter wordt nog steeds uitgerold. Dat heeft impact. Zeker voor jou als SCADA hoogspanning engineer. 

Als SCADA hoogspanning engineer bouw en beheer je applicaties. Je voert nieuwe en aangepaste stations automatisering (hoogspanning-, middenspanning- en gasstations) in de applicatie op, je test en neemt in productie. Jij bouwt kennis op van zelfherstellende netten in onze systemen. Bij storingen stel jij de oorzaken vast. En zorg jij voor een oplossing. Je ondersteunt collega’s. En maakt impact analyses en ontwerpen om onze stationsautomatisering optimaal te laten werken. Je werk optimaliseren? Dat kan jij. Door middel van verschillende projecten komen jullie als team verder. Kortom, genoeg te doen als SCADA hoogspanning engineer.

 

JOUW STERKE PUNTEN
WORDEN WE BLIJ VAN

Een flinke dosis humor, lef, creatief, relativerend en doorzettingsvermogen, daar sta jij voor! Jij wil het geleerde in de praktijk toepassen. Je hebt een open houding, bent een verbinder pur sang en beschikt over communicatieve en analytische kwaliteiten. Jij hebt affiniteit met ICT en leert snel nieuwe dingen. Zo realiseer je samen met de ketenpartners de beoogde doelstellingen en resultaten. Omdenken en innoveren zit in jouw DNA. Wat je verder onze nieuwe SCADA hoogspanning engineer maakt?
  • Je hebt hbo werk- en denkniveau. Bij voorkeur een afgeronde technische hbo opleiding Electrotechniek.
  • Je hebt kennis van- en affiniteit met- hoogspanning.
  • Kennis van- en affiniteit met- SCADA systemen is een pré.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels.
  • Je bent bereid 24/7 on-call diensten te draaien (een keer in de 6 weken).
  • Je beschikt over een rijbewijs B.

 

EEN GOED TEAM
DAAR HOOR JE BIJ

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van de afdeling Energiedistributie en IoT. Jouw team bestaat uit 15 collega’s en je werkt vooral vanuit ons hoofdkantoor op de Blaak. Jouw IT collega’s  werken op een Agile/SAFE manier waarbij we onder andere ieder kwartaal met 37 SCRUM teams een gezamenlijke planning maken.

 

MOOIE ARBEIDSVOORWAARDEN
DIE WIL JE HEBBEN

Wij verwachten veel van jou, maar jij mag ook veel van ons verwachten. Wat je krijgt? Dat zie je hier.

  • Je salaris wordt, afhankelijk van kennis en ervaring, max €4.700,- bruto per maand als je 40 uur per week werkt.
  • Je krijgt per jaar 24,5 vakantiedagen plus een Persoonlijk Budget. Je kan hiermee extra vrije dagen kopen, kiezen voor extra salaris of dit juist gebruiken als aanvulling van je pensioen. Het Persoonlijk Budget bedraagt 24% van je brutosalaris, met inbegrip van 8% vakantiegeld.
  • Je bouwt prima pensioen bij het ABP op, waarvan 70% van de premie wordt betaald door Stedin.
  • Je hebt allerlei trainings- en opleidingsmogelijkheden, want we investeren graag in jou.
  • Je gaat genieten van een fijne balans tussen werk en privé. Werk is belangrijk, maar thuis ook.
  • Je krijgt een laptop en smartphone, maar kan ook kiezen voor Bring Your Own Device. Dat is wat duurzamer.
  • Je mag onbeperkt reizen met het openbaar vervoer met een OV vrij-abonnement. Kom je met de auto, dan ontvang je een reiskostenvergoeding.

 

NU REAGEREN
LATEN ZIEN WAT JE IN HUIS HEBT

Zin in deze baan? En nu en later genoeg te doen hebben? Reageer dan snel.

 

 

WERK WAAR JE TROTS OP KAN ZIJN
DIT GA JE DOEN

Door de energietransitie komt er meer werk dan ooit op ons af. Ons net wordt steeds zwaarder belast. Steeds meer huizen en wijken nemen afscheid van het gas en komt er een grotere druk te staan op onze elektriciteitsnetten. Hierdoor vervangen en verwijderen we steeds meer aansluitingen. Tegelijkertijd gaat ons normale werk gewoon door. Het net moet tenslotte betrouwbaar blijven, nu en in de toekomst. Hiervoor is data onmisbaar en daarom zoeken we een Data Specialist Elektra 

Vanwege je centrale rol werk je veel samen met andere afdelingen en stakeholders. Logisch dat kennisdeling zo belangrijk is. Je stelt verbeterplannen voor de datakwaliteit op en voert deze uit. Je bent immers verantwoordelijk voor de kwaliteit van onze data. En je houdt hier samen met je team toezicht op. Jullie input wordt gebruikt in het Datakwaliteit Dashboard en vormt de basis voor een aantal beslissingen. Dit is werk waar je trots op mag zijn. En waardoor we samen werken aan een toekomstbestending net.

 

JOUW STERKE PUNTEN
WORDEN WE BLIJ VAN

Je bent een doener. Hebt lef, een drive, een positieve instelling en executiekracht. Met jouw analytische vermogen zie je verbetermogelijkheden, pak je ze op en voer je ze uit. Het liefst samen met je collega’s. Je vindt het belangrijk dat de data betrouwbaar is en blijft. Want dan blijt het net het ook. En daar word je pas echt blij van. Wat jou verder misschien wel onze nieuwe Data Specialist Elektra maakt?
  • Je hebt minimaal een afgeronde (technische) MBO-opleiding.
  • Je hebt ervaring en affiniteit met Statische Asset Data op het gebied van Elektra.
  • Je bent gewend om te werken met een Bedrijfsmiddelenregister.
  • Je kent de Agile (Kanban) werkwijze en hebt hier bij voorkeur al eens mee gewerkt.

 

EEN GOED TEAM
DAAR HOOR JE BIJ

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van het team Asset Data Analyse (ADA), onderdeel van de afdeling Asset Data. Gek op data. Altijd op zoek naar verbeteringen. Een mooie combinatie van jong en oud. Een team waar je blij van wordt. Ze hebben je er graag bij.
 
 

MOOIE ARBEIDSVOORWAARDEN
DIE WIL JE HEBBEN

Wij verwachten veel van jou, maar jij mag ook veel van ons verwachten. Wat je krijgt? Dat zie je hier.
  • Je salaris wordt, afhankelijk van kennis en ervaring, max €3.500,- bruto per maand als je 40 uur per week werkt.
  • Je krijgt per jaar 24,5 vakantiedagen plus een FlexBudget. Je kan hiermee extra vrije dagen kopen, kiezen voor extra salaris of dit juist gebruiken als aanvulling van je pensioen. Het FlexBudget bedraagt 24% van je bruto salaris, met inbegrip van 8% vakantiegeld.
  • Je bouwt prima pensioen bij het ABP op, waarvan 70% van de premie wordt betaald door Stedin.
  • Je hebt allerlei trainings- en opleidingsmogelijkheden, want we investeren graag in jou.
  • Je gaat genieten van een fijne balans tussen werk en privé. Werk is belangrijk, maar thuis ook.
  • Je krijgt een laptop en smartphone, maar kan ook kiezen voor Bring Your Own Device. Dat is wat duurzamer.
  • Je mag onbeperkt reizen met het openbaar vervoer met een OV vrij-abonnement. Kom je met de auto, dan ontvang je een reiskostenvergoeding.

 

NU REAGEREN
LATEN ZIEN WAT JE IN HUIS HEBT

Zin in deze baan? En nu en later genoeg te doen hebben? Reageer dan snel.

 

 

 

WERK WAAR JE TROTS OP KAN ZIJN
DIT GA JE DOEN

Door de energietransitie komt er meer werk dan ooit op ons af. Ons net wordt steeds zwaarder belast. Steeds meer huizen en wijken nemen afscheid van het gas. Hierdoor verzwaren we onze elektriciteitsnetten en verwijderen we steeds meer gasaansluitingen. We moeten daarbij de juiste investeringskeuzes voor de lange termijn maken. En daar help jij bij! Jij verschaft (net)inzichten aan in- en externe stakeholders om beeldvorming en besluitvorming te ondersteunen en goed onderbouwde investeringsbeslissingen te kunnen nemen. Zo maak jij complexe analyses begrijpelijk zodat er begrip ontstaat voor de mogelijkheden en de onmogelijkheden. Je werkt aan verschillende energietransitie programma’s zoals duurzame opwek, de warmtetransitie en uitrol van laadinfrastructuur voor elektrisch vervoer.  

Je werkt aan instrumenten om de gevolgen van de energietransitie inzichtelijk te maken en beslissingen over de implementatie van transitieprogramma’s en te beïnvloeden. Hoe? Door onder andere monitoring, vaststelling en visualisatie van beschikbare netcapaciteit voor duurzame technologieën en het uitvoeren van netimpactanalyses. Je werkt nauw samen met de collega’s binnen de afdeling asset management. Bijvoorbeeld met de portfoliomanager, portfolio analist, gebiedsverantwoordelijken en grid analytics. Bij productontwikkelingen werk je samen met de afdeling Klant en Markt en ben jij de inhoudelijke adviseur. Jij helpt bij de praktische toepasbaarheid en aansluiting op de wensen van marktpartijen, zoals industrie, ontwikkelaars van woonwijken, woningcorporaties en gemeenten.

 

JOUW STERKE PUNTEN
WORDEN WE BLIJ VAN

Je bent thuis in het energienet en op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Je kijkt kritisch vooruit, je stelt netwerksimulaties op en rekent gevoeligheden door. Je denkt in scenario’s, voert heldere analyses uit en weet je adviezen te formuleren en mee te denken. Je kan dan ook als inhoudelijk expert goede presentaties van je bevindingen geven. Zo maak jij impact en lever jij een bijdrage aan het energielandschap. Wat jou verder onze analist energietransitie maakt?
  • Je beschikt over een WO afgeronde opleiding op het vlak van elektrotechniek of energietechniek.
  • Je hebt ervaring met het maken van netberekeningen en netwerksimulaties.
  • Je beschikt over zeer goede communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk) in ieder geval in het Nederlands.
  • Je hebt affiniteit/ervaring met programmeren en kennis van moderne analyse tools ( bijvoorbeeld R, Python en Power BI). Je hoeft daar geen expert in te zijn.

 

EEN GOED TEAM
DAAR HOOR JE BIJ

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van team Netwerkontwikkeling onderdeel van de afdeling Asset Management. Pal tegenover station Rotterdam Blaak vind je het hoofdkantoor waar jij gaat werken. Klaar met werken? Of lunchen met collega’s? Je loopt zo de stad in, scoort wat bij de Markthal of pakt een terrasje in de Oude Haven.

De afdeling Netwerkontwikkeling is verantwoordelijk voor de investeringen die noodzakelijk zijn voor de performance van het netwerk voor de lange termijn.  Binnen portfoliomanagement worden die oplossingen vertaald naar doelstellingen, programma’s en investeringsbudgetten en deze worden uitgezet bij de uitvoeringsorganisatie van Stedin.  Je levert een bijdrage aan waarde-creatie voor de organisatie en klanten.

 

MOOIE ARBEIDSVOORWAARDEN
DIE WIL JE HEBBEN

Wij verwachten veel van jou, maar jij mag ook veel van ons verwachten. Wat je krijgt? Dat zie je hier.

  • Je salaris wordt, afhankelijk van kennis en ervaring, max 4200,- bruto per maand als je 40 uur per week werkt.
  • Je krijgt per jaar 24,5 vakantiedagen plus een Persoonlijk Budget. Je kan hiermee extra vrije dagen kopen, kiezen voor extra salaris of dit juist gebruiken als aanvulling van je pensioen. Het Persoonlijk Budget bedraagt 24% van je brutosalaris, met inbegrip van 8% vakantiegeld.
  • Je bouwt prima pensioen bij het ABP op, waarvan 70% van de premie wordt betaald door Stedin.
  • Je hebt allerlei trainings- en opleidingsmogelijkheden, want we investeren graag in jou.
  • Je gaat genieten van een fijne balans tussen werk en privé. Werk is belangrijk, maar thuis ook.
  • Je krijgt een laptop en smartphone, maar kan ook kiezen voor Bring Your Own Device. Dat is wat duurzamer.
  • Je mag onbeperkt reizen met het openbaar vervoer met een OV vrij-abonnement. Kom je met de auto, dan ontvang je een reiskostenvergoeding.

 

NU REAGEREN
LATEN ZIEN WAT JE IN HUIS HEBT

Zin in deze baan? En nu en later genoeg te doen hebben? Reageer dan snel

 

 

 

 
‘De vraag naar duurzame watertechnologische oplossingen wordt steeds groter. Schoon water, duurzame energie, reductie van CO2, klimaatadaptatie en dit alles in een toenemende verstedelijkte omgeving is voor nu en in de toekomst steeds meer een uitdaging in ons vakgebied. Ook Nederland wordt geconfronteerd met deze veranderingen. Met jouw drive en nieuwsgierigheid werk je samen met je team aan resultaten die van toegevoegde waarde zijn voor onze klanten. Ik ben benieuwd hoe jij hieraan bij kan dragen. Bel je mij?’
Nard Klaassens, Teammanager Afvalwater en Gemalen
 

Sweco is het grootste advies- en ingenieursbureau van Europa. Wij zijn 16.000 collega’s, waarvan ruim 3.000 professionals in Watertechnologie en Watermanagement. We zijn betrokken bij de gehele waterketen: van drinkwaterwinning tot riolering en van transportsystemen tot afvalwaterzuivering. Jouw toekomstige functie valt binnen de afdeling Watertechnologie, divisie Water en Energie. Onze afdeling bestaat uit circa 50 professionals die zich richten op engineering en consultancy op het gebied van procestechnologie, process engineering, werktuigbouwkunde, elektrotechniek, instrumentatie en industriële automatisering.

Als Junior Engineer Elektrotechniek & Procesautomatisering lever jij een belangrijke bijdrage aan projecten in binnen- en buitenland in voornamelijk multidisciplinaire projectteams.
Je doorgrondt technische systemen in de elektro-, besturings- en procestechniek. Het betreft hierbij installaties voor drink-, proces- en afvalwater en natte waterbouw. Enkele voorbeelden van installaties waar je aan kan werken zijn rioolwaterzuiveringsinstallaties, slibverwerkingsinstallaties rioolgemalen, poldergemalen, bruggen, sluizen, stuwen en industriële installaties. 

Samen met onze deskundige collega’s zorg jij ervoor dat wij excellente projecten aan onze klanten leveren. Deze klanten zijn met name de drinkwaterbedrijven, waterschappen, gemeenten en provincies, de aannemerij en industrie. 

Concrete voorbeelden van projecten waar we aan werken zijn:
• Rioolwaterzuivering Leidsche Rijn;
• Industriële afvalwaterzuivering Chemours Dordrecht;
• Drinkwaterzuiveringsstation De Put;
• De Nieuwe Afsluitdijk.

 

WIJ ZOEKEN

• Je hebt een technische HBO/WO-studie afgerond richting Elektrotechniek, Procesautomatisering of vergelijkbaar. 
• Stage- of werkervaring in een vergelijkbare functie is een pré; 
• Je bent ondernemend, resultaatgericht en samenwerkingsgericht;
• Je bent daarnaast creatief, communicatief en sociaal vaardig;
• Je kunt zowel zelfstandig als in een team werken;
• Je beheerst de Engelse taal in woord en geschrift.

 

GEÏNTERESSEERD?

Dan ontvangen we graag via de button op deze pagina jouw motivatiebrief en cv. 
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Nard Klaassens, Teammanager Afvalwater en Gemalen via +316 51 78 10 30 of via nard.klaassens@sweco.nl
Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Daniëlle Olthof, Campus Recruiter via +316 22 21 42 92 of via danielle.olthof@sweco.nl.

 

 

For one of our clients we are looking for a Software Development Engineer who will be responsible to deliver software release engineering and support for the on-board systems/platform. You have deep and broad experience on working in complex Engineering programmes across the functional boundaries of technical disciplines / commodity groups, in an environment with often competing deliverables / priorities / levels of ambiguity.
You will be based in Amsterdam and report to the Head of Electrical & Software in LA, USA.
Our client offers flexible, scalable technology solutions for electric vehicles. Their electric vehicle charging stations support the adoption and growth of low-emission e-mobility in over 20 countries worldwide.


Job Responsibilities

• Instrumental in defining and developing innovative, modular and maintainable software/firmware products
• Take requirements to design software with re-use in mind across multiple platforms and standardising software modules where feasible
• Provide creative solutions when dealing with technology challenges
• Keep current with new and developing software technologies and assist in prototyping and determining the feasibility of implementing new technologies
• Participate as an active team member in all aspects of the software development life cycle
• Collaborate with the cross functional team to deliver high quality products
• Support actively the selection or development of hardware platforms for control and communication systems
• Analyse system specification and translate system requirements to task specifications
• Generate documentation to support testing and compliance certification activities
• Develop and grow the business reputation and always act promptly to up-hold the business reputation
• Work as a team member by assisting other areas of the business when required or as directed by any member of Senior Leadership Team
• Work within ISO9001 Quality standards


Job Requirements

• Experience in software engineering, embedded system engineering, release engineering, and/or configuration management.
• Degree qualified in computer science, software / electronics engineering or a related technology qualification
• Strong experience in programming C/C++ for embedded systems, C++ for Linux
• Strong scripting or programming knowledges – Shell, Python, Ruby, Perl, Bash etc
• IoT experience – MQTT, HTTP, TCP/IP
• Knowledge of CAN bus protocol
• Experience with Cryptography (TLS 1.2), TCP/UDP, x509 certificates management and Over the Air updates
• Experience with RTOS (FreeRTOS)
• Of interest would be any experience in firmware or software development (Embedded Linux or GUI development) to deliver fully working HMI/UI systems. Beneficial would be experience with Embedded Linux, C++, QML, Qt for GUI development. Any state machine experience, especially QtScxml would be ideal.
• Strong familiarity with software configuration management systems and/or source code version control systems, Git (Github/BitBucket/etc)
• Experience with BitBucket Pipelines, Azure DevOps, Jenkins or other CI/CD tools
• Familiarity with Agile development processes and DevOps environments
• Stay current with state-of-the-art technologies, tools and techniques for automation, quality, and security as applied to software development
• Document designs, processes and procedures
• Analytical mind with problem-solving aptitude
• Ability to work independently
• Good communication, negotiation and project management skills
• Ability to consistently work to a high standard with minimal supervision; self-motivated
• Process and people focused
• Flexible with no 9-5 mentality
• Living in the vicinity of Amsterdam area

Are you a Software Development Engineer in a similar industry who is looking for a new challenge, please apply to the vacancy. We look forward to receiving your application.


For one of our Clients we are looking for Support Engineers who will be responsible for the support, trouble shooting and testing of electrical charging stations globally via telephone and online systems.
Some travelling will be required for this role, but mostly the position will be based in Amsterdam.
Our client offers flexible, scalable technology solutions for electric vehicles. Their electric vehicle charging stations support the adoption and growth of low-emission e-mobility in over 20 countries worldwide.


Description

• Maintain relationships with Clients by providing support, information and guidance
• Perform in-house or on-site repairs onto the products
• Identify product improvements and process improvements
• Reporting and assisting in creating technical documents
• Continuous monitoring of the charger network using the web portal
• Provide and receive training and support to the broader Customer Support team, End of Line Testing, Repairs and Engineering when needed
• Generate high quality reports and other documentation outputs from your work, on the field and outside the field, using the defined systems
• Work in alignment with subsequent scheduling provided on a weekly basis
• Support the sales team with providing technical insights in communication with the Customer Support Manager


Requirements

• Degree in Electrical Engineering, Computer Science or relevant field experience
• Mid- to high-level experience in working with Linux environments
• Good experience with general electronics design and familiarity with processor-controlled devices
• Experience working with LV mains to 480VAC and DC systems up to 1000V
• Affinity working with PCBs/ESD sensitive equipment
• Understanding of OCPP protocol, programming, integration and debugging
• Excellent time management skills, especially while on site
• Excellent diagnosing, problem definition, problem-solving, troubleshooting, and communication skills
• Ability to provide step-by-step technical help, both written and verbal, using remote desktop applications and help desk software as needed.
• Flexibility for travelling (including driving) within Europe as required to provide on-site installation coordination, test & commissioning’s and technical support, with short reaction time
• Living in or near Amsterdam.

We are looking for someone with a positive approach who can find creative solutions to challenging problems. Salary will be commensurate with experience.
Do you meet the requirements and are you looking to work in a fast growing organisation? We look forward to receiving your application.


For one of our Clients, we are looking for an EOL Test Engineer who will be responsible for the development, implementation, testing and continuous improvement of electrical charging stations.
The successful applicant will enjoy learning, working with new technologies in renewable energy. Our client offers flexible, scalable technology solutions for electric vehicles. Their electric vehicle charging stations support the adoption and growth of low-emission e-mobility in over 20 countries worldwide.


Responsibilities

• Assist as required with production diagnostics
• Assist with the planning and operation of validation testing of both existing and new products
• Assist with improvement for test processes
• Generate test reports and other documentation outputs from own work
• Work in accordance with the established Business Plan and Standard Operating Procedures to ensure that all activities related to the assigned projects are performed in an effective, professional and timely manner
• Liaise with all clients in a professional and courteous manner with a view to improving company’s reputation within the industry and increasing business opportunities
• Conduct End of Line (EoL) testing / configuration / calibration activities on product and component subassemblies.
• Coach & mentor the EoL Test & QC team, ensuring there is an intentional transference of technical knowledge
• Lead all ‘troubleshooting’ / diagnostic activities including the associated repair of non-functioning / malfunctioning
• Develop & deploy the necessary safety awareness initiatives in the high-voltage test bays
• Provide training and support to the customer support team from time to time
• Develop and grow the businesses reputation and always act promptly to up-hold the businesses reputation
• Work within ISO9001 equivalent Quality standards
• Assist the Engineering Manager with other tasks as and when required


Requirements

• Degree qualified electrical or electronics engineering
• Min 5 years of related experience
• LEAN manufacturing competency, with End-of-Line testing expertise
• Root cause diagnostics & debugging of electrical systems
• MS Office applications, including Access, Word and Excel
• Fluent in English, verbal and written
• Living in or near Amsterdam
• Candidates must be an EU citizen or with an existing work permit to work in the EU

Salary will commensurate with experience. Do you meet the requirements and are you looking for a new
challenge with a fast growing organization? We look forward to receiving your application.