Career



Wat ga je doen?

In de Nederlandse bodem ligt meer dan 1,25 miljoen kilometer kabels en leidingen. Eigenaren zijn nutsbedrijven, defensie, telecommunicatiebedrijven, energiebedrijven en chemiebedrijven. Zij hebben allen kabels en leidingen in de grond liggen of maken gebruik van het netwerk.
Bij grondwerkzaamheden, bodemonderzoeken of bij infrastructurele projecten moeten de kabels en leidingen worden verlegd of opnieuw aangelegd. Dit vraagt om een professionele en gedegen aanpak. Een prachtig werkterrein waar je als adviseur/engineer kabels en leidingen medeverantwoordelijk voor bent.

Je werkzaamheden als adviseur/engineer kabels & leidingen bestaan uit onderzoek naar de meest technisch en economisch haalbare tracé voor kabels bij een nieuw aan te leggen kabel/leiding. Coördinatie van alle informatiestromen zodat er een ontwerpmodel ligt dat inzicht geeft in de huidige situatie van ligging van kabels en leidingen en dat inzicht geeft in de mogelijkheden voor de toekomstige ligging. En berekeningen welke kabel het meest geschikt is voor de toepassing.

Goede communicatie over alle disciplines heen en snel schakelen is hierbij van belang. Daarnaast zijn we continu bezig om ons ontwerpproces te verbeteren. BIM (Building Information Modeling) en SE (Systems Engineering) zijn hierbij belangrijke methodieken. Deze werkzaamheden doen we voor verschillende klanten; o.a. ProRail, RET, Provincies, TenneT.

Naast ontwerpen zullen je werkzaamheden bestaan uit:

  • Maken van opname rapportages (buiten);
  • Opstellen van contractdocumenten voor diverse contractvormen;
  • Het schrijven, optimaliseren, analyseren en beheren van data en tooling ter verbetering van het ontwerpproces.
  • Kabelberekeningen uitvoeren voor een optimaal ontwerp.
  • Samenwerken met onze collega’s in Roemenië.

De werkzaamheden zullen over twee verschillende adviesgroepen verdeeld worden: afdeling kabels en leidingen en afdeling energie en telecom. In beide afdelingen worden vergelijkbare werkzaamheden opgepakt, met een net wat andere invulling van de projecten.
Vanuit deze functie zijn er veel doorgroeimogelijkheden in ontwerp coördinatie, BIM coördinatie en als adviseur.

Wat vragen wij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste starter met een technische achtergrond en een klantgerichte instelling. Je hebt goede communicatieve vaardigheden, denkt vanuit het belang van de stakeholders en bouwt hiermee een vertrouwensrelatie op. Je werkt nauwkeuring, bent praktisch en resultaatgericht. Omdat dit de perfecte startersfunctie is, is werkervaring niet vereist.

Jouw profiel:

  • Je hebt een afgeronde hbo/wo opleiding, bij voorkeur richting Elektrotechniek, Werktuigbouwkunde of Civiele Techniek;
  • Je voelt je thuis in een GIS-informatie systeem-omgeving en hebt interesse voor 3D ontwerp;
  • Je bent sociaal sterk en vindt het leuk om naast technisch werk ook met klanten bezig te zijn;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Ga jij de uitdaging met ons aan?

Wat bieden wij?

Waar je ook werkt, wat je ook doet, als Arcadiaan draag jij bij aan onze missie ‘Improving quality of life’. Dat is wat ons verbindt en inspireert. We geven de toekomst vorm vanuit verschillende perspectieven en bouwen aan duurzame relaties. Samen willen we onze wereld verbeteren. Met vijf kernwaarden bouwen we aan onze Arcadis cultuur: People First, Integriteit, Klantsucces, Samenwerking en Duurzaamheid.

Onze cultuur helpt jou je eigen carrière vorm te geven. Samen met onze klanten werk jij aan uitdagende en duurzame projecten. Denk hierbij aan (digitaal) ontwerp, advisering, engineering, project- en managementdiensten in de natuurlijke en gebouwde omgeving.
Arcadis biedt jou een functie met veel vrijheid om je werk zelfstandig in te vullen binnen een ambitieus en gedreven team. Daarnaast werk je regelmatig samen met collega’s van andere disciplines. Kenmerkend voor onze cultuur zijn inclusiviteit, diversiteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Op deze onderwerpen voeren we verschillende activiteiten uit.

Arcadis geeft jou de ruimte om ideeën verder te ontwikkelen en biedt goede ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden. Populaire programma’s voor jonge Arcadianen zijn Global Shapers en het Imagineers programma. Ook de actieve jongerenvereniging The Young Part zorgt voor een netwerk buiten jouw team of project. Wij hanteren marktconforme arbeidsvoorwaarden, waaronder 30 vakantiedagen, flexibele werktijden en een resultaatafhankelijke winstuitkering. Op onze website vind je meer informatie over ons bedrijf.

Heb je vragen?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Aron Kelderman, campus recruiter, via telefoonnummer +31 6 1190 8932 of via aron.kelderman@arcadis.com. Wij ontvangen graag jouw CV en brief (in een pdf bestand) via de sollicitatiebutton.

Solliciteren via de mail is niet mogelijk.

Wat ga je doen?

De zweetdruppels staan op je voorhoofd, nog een half uur en dan moet de eerste trein vertrekken. Je hebt de test van het ERTMS-systeem samen met collega’s bijna afgerond je loopt nog tegen enkele storingen aan. Je bent betrokken geweest bij de complete planstudiefase en toch is de praktijk weerbarstig. De tijd begint te dringen, iedereen is betrokken en ondanks de stress opereert het team optimaal. Geslaagd! De test is afgerond de systemen en het spoor zijn op tijd in dienst. De projectorganisatie heeft een topprestatie geleverd om de grote infra wijziging met succes door te voeren. Drie jaar geleden startte jij met de eerste alternatievenstudie en nu kijkt het team met trots naar de eerste trein die vlekkeloos en storingsvrij kan vertrekken. De kers op de taart na een lange voorbereiding van ontwerp tot realisatie in samenwerking met de klant, aannemers en nog vele andere partijen.

Wat zijn je taken?

Als Junior Specialist is jouw werk erop gericht om problemen op te lossen die ontstaan door gewijzigd gebruik van railinfrastructuur of implementatie van nieuwe systemen. In je dagelijkse werk word je uitgedaagd om duurzame en economisch voordelige oplossingen te ontwerpen die binnen de kaders van regelgeving en specifieke voorschriften van spoorbeveiliging installaties passen. Kernactiviteiten hierbij zijn het onderzoeken van verschillende varianten, het simuleren van de gebruiksmogelijkheden van toekomstige situaties en het in detail uitwerken van voorkeursvarianten. Al deze activiteiten zijn alleen mogelijk met een integrale blik waarbij zowel de disciplines spoor, bovenleiding en railverkeerstechniek aan de orde komen en die jij verbind. De te onderzoeken wijzigingen kunnen klein zijn (bijv. toevoegen van een wissel of verplaatsing van een sein) of zeer groot. Zoals bijvoorbeeld de herindeling van volledige emplacementen waarbij jij seinplaatsingen ontwerpt, veiligheidstoetsen uitvoert en simulaties van rij- en opvolgtijden opstelt met verschillende software-tooling. Je deelt de uitkomsten van jouw werk met collega’s en opdrachtgevers.

Binnen de projecten krijg je te maken met de nieuwste ontwikkelingen in de railsector. Dit gaat bijvoorbeeld over de aanleg van het nieuwe beveiligingssysteem ERTMS, en met de nieuwste inzichten in het uitvoeren van dergelijke projecten. Je kunt hierbij denken aan het gebruik van BIM (Building Information Model) en SE (Systems Engineering). Jouw werkzaamheden zijn met name gericht op het Nederlandse heavy- en lightrail spoorwegennet, maar projecten in het buitenland behoren zeker tot de mogelijkheden.

Voorbeelden van projecten waaraan wij gewerkt hebben en werkzaam zijn:

  • Ombouw van emplacementen zoals Den Haag, Zwolle, Driebergen-Zeist, Den Bosch en natuurlijk de eerste ERTMS corridors;
  • Engineering (greenfield) Hanzelijn;
  • ERTMS-aanpassing Zevenaar en Kijfhoek.

Je komt terecht in een team met veel diversiteit aan expertises. In onze groep kun jij jezelf breed ontwikkelen afhankelijk van waar je interesse ligt. Denk jij te passen binnen dit functieprofiel, dan is ons team benieuwd waar jouw ambities liggen!

Wat vragen wij?

Het team Railstudies is op zoek naar een starter die houdt van puzzelen en die accuraat en gefocust kan werken. Je werkt samen met andere disciplines en weet een ontwerp integraal te optimaliseren. Jij presenteert resultaat expliciet aan collega’s en aan klanten.

Je herkent je in het volgende profiel:

  • Je hebt een afgeronde hbo of wo opleiding in technische richting. Een afgeronde minor Railtechniek is een pre;
  • Je hebt interesse in de spoorwereld;
  • Je hebt affiniteit met ICT-tools en/of programmeren;
  • Je bent proactief, initiatief nemend en zelfstandig;
  • Je bent niet alleen technisch gericht, maar vooral ook vaardig met soft skills;
  • Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal.

Wat bieden wij?

Waar je ook werkt, wat je ook doet, als Arcadiaan draag jij bij aan onze missie ‘Improving quality of life’. Dat is wat ons verbindt en inspireert. We geven de toekomst vorm vanuit verschillende perspectieven en bouwen aan duurzame relaties. Samen willen we onze wereld verbeteren. Met vijf kernwaarden bouwen we aan onze Arcadis cultuur: People First, Integriteit, Klantsucces, Samenwerking en Duurzaamheid.

Onze cultuur helpt jou je eigen carrière vorm te geven. Samen met onze klanten werk jij aan uitdagende en duurzame projecten. Denk hierbij aan (digitaal) ontwerp, advisering, engineering, project- en managementdiensten in de natuurlijke en gebouwde omgeving.
Arcadis biedt jou een functie met veel vrijheid om je werk zelfstandig in te vullen binnen een ambitieus en gedreven team. Daarnaast werk je regelmatig samen met collega’s van andere disciplines. Kenmerkend voor onze cultuur zijn inclusiviteit, diversiteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Op deze onderwerpen voeren we verschillende activiteiten uit.

Arcadis geeft jou de ruimte om ideeën verder te ontwikkelen en biedt goede ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden. Een populair programma voor jonge Arcadianen is Global Shapers. Ook de actieve jongerenvereniging The Young Part zorgt voor een netwerk buiten jouw team of project. Wij hanteren marktconforme arbeidsvoorwaarden, waaronder 30 vakantiedagen, flexibele werktijden en een resultaatafhankelijke winstuitkering. Op onze website vind je meer informatie over ons bedrijf.

Heb je vragen?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Aron Kelderman, campus recruiter, via telefoonnummer +31 6 1190 8932 of via aron.kelderman@arcadis.com. Wij ontvangen graag jouw CV en brief (in een pdf bestand) via de sollicitatiebutton. Solliciteren via de mail is niet mogelijk.

Wat ga je doen?

Voor de afdeling Energiesystemen (onderdeel van de divisie Mobiliteit) zijn wij op zoek naar een enthousiaste starter junior voor projecten in de hoogspanning en energievoorziening.
In deze projecten zijn we onder andere bezig met ontwerpen van hoogspanningsstations en haalbaarheidsstudies voor TenneT. Daarnaast zijn er ook veel vragen op het gebied van de energietransitie, hierin worden adviezen gegeven voor een duurzamere toekomst van Nederland.
Als junior engineer ga je berekeningen uitvoeren, ontwerpen maken en rapportages opstellen en dit wordt samen met andere afdelingen binnen Arcadis opgepakt. Het ontwerpproces zijn we aan het digitaliseren door parametrisch én in 3D te ontwerpen.

Naast ontwerpen zullen je werkzaamheden ook bestaan uit:

  • Maken van opnamerapportages (buiten).
  • Opstellen van contractdocumenten voor diverse contractvormen.
  • Het schrijven, verbeteren, analyseren en beheren van data en tooling ter verbetering van het ontwerpproces.
  • De ontwikkeling van digitalisatie in projecten.
  • Samenwerking met onze collega’s in Roemenië voor tekenwerk.

Binnen de adviesgroep Energiesystemen werken we aan diverse projecten met een enthousiast team. De groep bestaat uit 20 adviseurs op het gebied van projectmanagement, ontwerp en technisch advies. Opdrachtgevers zijn vooral aannemers, Heavy Rail & light rail bedrijven en energiebedrijven.
Je wordt begeleid door ervaren collega’s waar je veel van gaat leren. Een perfecte startersfunctie om het vak in te rollen waarin je veel mogelijkheden hebt om te groeien!

Wat vragen wij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste starter met een technische achtergrond en een klantgerichte instelling. Je hebt goede communicatieve vaardigheden, denkt vanuit het belang van de stakeholders en bouwt hiermee een vertrouwensrelatie op. Je werkt nauwkeuring, bent praktisch en resultaatgericht. Omdat dit de perfecte startersfunctie is, is werkervaring niet vereist.

Jouw profiel:

  • Je hebt een afgeronde hbo/wo studie elektrotechniek, electrical power engineering, signals & systems, sustainable energy technology of vergelijkbaar;
  • Je hebt een passie voor duurzaamheid en wil bijdragen aan de energietransitie;
  • Je bent sociaal sterk en vindt het leuk om naast technisch werk ook met klanten bezig te zijn;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Ga jij de uitdaging met ons aan?

Wat bieden wij?

Waar je ook werkt, wat je ook doet, als Arcadiaan draag jij bij aan onze missie ‘Improving quality of life’. Dat is wat ons verbindt en inspireert. We geven de toekomst vorm vanuit verschillende perspectieven en bouwen aan duurzame relaties. Samen willen we onze wereld verbeteren. Met vijf kernwaarden bouwen we aan onze Arcadis cultuur: People First, Integriteit, Klantsucces, Samenwerking en Duurzaamheid.

Onze cultuur helpt jou je eigen carrière vorm te geven. Samen met onze klanten werk jij aan uitdagende en duurzame projecten. Denk hierbij aan (digitaal) ontwerp, advisering, engineering, project- en managementdiensten in de natuurlijke en gebouwde omgeving.
Arcadis biedt jou een functie met veel vrijheid om je werk zelfstandig in te vullen binnen een ambitieus en gedreven team. Daarnaast werk je regelmatig samen met collega’s van andere disciplines. Kenmerkend voor onze cultuur zijn inclusiviteit, diversiteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Op deze onderwerpen voeren we verschillende activiteiten uit.

Arcadis geeft jou de ruimte om ideeën verder te ontwikkelen en biedt goede ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden. Populaire programma’s voor jonge Arcadianen zijn Global Shapers en het Imagineers programma. Ook de actieve jongerenvereniging The Young Part zorgt voor een netwerk buiten jouw team of project. Wij hanteren marktconforme arbeidsvoorwaarden, waaronder 30 vakantiedagen, flexibele werktijden en een resultaatafhankelijke winstuitkering. Op onze website vind je meer informatie over ons bedrijf.

Heb je vragen?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Aron Kelderman, campus recruiter, via telefoonnummer +31 6 1190 8932 of via aron.kelderman@arcadis.com. Wij ontvangen graag jouw CV en brief (in een pdf bestand) via de sollicitatiebutton.
Solliciteren via de mail is niet mogelijk.

Ben jij het talent die bouwt aan onze duurzame toekomst?

Wat ga je doen?

'Wat gaat de tijd bij Arcadis snel! Wat heb ik veel geleerd. Over Arcadis, over mezelf, over de markt. Ik heb veel mensen leren kennen en in prachtige projecten en programma’s gewerkt. In gesprek geweest met klanten om samen een meer digitale en duurzame toekomst te creëren, hoe gaaf was dat! ‘Improving Quality of Life’ in de praktijk brengen, het verschil maken. Met de rest van de Young Professionals vorm ik een fijne groep waarmee ik intervisies en masterclasses volg en veel plezier heb. Inmiddels ben ik erachter welke afdeling het beste bij mij past en ga ik hier met heel veel enthousiasme aan de slag. Ik ben hier op mijn plek.’

Past dit in jouw toekomstbeeld? Dan zoeken wij jou!

Als deelnemer van het Young Professional Programma vervul je een rol binnen de verschillende marktsectoren waarin Arcadis actief is: publieke en private klanten. Ook help je de positie en profilering van Arcadis op de markt te versterken. Denk hierbij aan actuele thema’s als de uitwerking van het klimaatakkoord, opgaven rond energietransitie, de discussies rondom woningbouw of hoe digitalisering snellere en slimmere oplossingen mogelijk maakt. Maar ook op bestaande onderwerpen deel je jouw frisse kijk, ideeën, innovaties en plannen. Omdat jij centraal gepositioneerd bent in de organisatie ontwikkel je snel een groot netwerk, krijg je een goed beeld van onze strategie en de mogelijkheid om op verschillende plekken in de organisatie actief te zijn.

Het Young Professional Programma begint 1 september 2022. Je start binnen de Growth organisatie. Het doel van het programma is om in 6 maanden de plek te vinden waar jij je het meest thuis voelt en het beste tot je recht komt, waarbij je als Young Professional aan de slag gaat. De zoektocht naar de beste plek onderneem je vooral zelf, maar natuurlijk word je daarin begeleid door ervaren collega’s. Tijdens het programma volg je regelmatig masterclasses, overleg je met je mede Young Professionals en draai je mee in offertes, opdrachten en proposities.

Binnen de Growth organisatie draait alles om het positioneren van Arcadis als innovatieleider en voorkeurspartner van onze klanten. Je wordt gekoppeld aan een begeleider binnen een sector en groeiprioriteit waar jij met jouw achtergrond het beste bij past en affiniteit mee hebt. Denk bijvoorbeeld aan digitalisering, energietransitie, verstedelijking en diverse duurzaamheidsthema’s zoals klimaatadaptatie, circulariteit en biodiversiteit. Maar ook industrie is een specifiek focuspunt.

Je gaat je hier verder in verdiepen, ontdekt wat de belangrijkste markttrends en nieuwste ontwikkelingen zijn en leert wat onze klanten belangrijk vinden.

Help jij ons verder vernieuwen en innoveren?

Kortom, tijdens ons Young Professional Programma ga je:

  • Onderzoeken wat onze klanten drijft;
  • Werken aan zowel kleine als grote uitdagende projecten;
  • Werken aan business cases en propositieontwikkeling;
  • Deelnemen aan workshops en masterclasses;
  • Jouw plek in de organisatie vinden;
  • Onze visie: ‘Improving Quality of Life’ uitdragen.

Dit alles in een dynamische omgeving. Elke dag is anders!

Wat vragen wij?

Wij zoeken enthousiaste, leergierige en jonge medewerkers. Je hebt (per 1 september) een (technische) studie op hbo of wo niveau afgerond en maximaal 2 jaar werkervaring.

Daarnaast herken jij jezelf in de volgende uitspraken en competenties:

  • Je hebt affiniteit met digitalisering en duurzaamheid;
  • Je bent klantgericht;
  • Je bent ondernemend ingesteld en betrouwbaar;
  • Je bent proactief, daadkrachtig en zelfredzaam;
  • Je werkt gestructureerd en bent goed in het stellen van prioriteiten;
  • Je bent creatief, open-minded en sociaal en communicatief sterk;
  • Je bent in staat om zelf verantwoordelijkheid te nemen voor jouw eigen groei en ontwikkeling;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Maar vooral: je bent gemotiveerd om jezelf als professional te ontwikkelen!
De vacature sluit donderdag 21 april 2022 om 16:00 uur. De eerste gesprekken vinden plaats tussen 9 en 20 mei. Houdt hier alvast rekening mee. Over de sollicitatieprocedure:

Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij jou een korte elevator pitch van jezelf voor te bereiden. Deze zul je geven tijdens het eerste gesprek en mag maximaal 5 minuten duren. Mocht je uitgenodigd worden voor een eerste gesprek dan krijg je hier meer informatie over.

Ga jij de uitdaging met ons aan?

Wat bieden wij?

Waar je ook werkt, wat je ook doet, als Arcadiaan draag jij bij aan onze missie ‘Improving quality of life’. Dat is wat ons verbindt en inspireert. We geven de toekomst vorm vanuit verschillende perspectieven en bouwen aan duurzame relaties. Samen willen we onze wereld verbeteren. Met vijf kernwaarden bouwen we aan onze Arcadis cultuur: People First, Integriteit, Klantsucces, Samenwerking en Duurzaamheid.

Onze cultuur helpt jou je eigen carrière vorm te geven. Samen met onze klanten werk jij aan uitdagende en duurzame projecten. Denk hierbij aan (digitaal) ontwerp, advisering, engineering, project- en managementdiensten in de natuurlijke en gebouwde omgeving. Arcadis biedt jou een functie met veel vrijheid om je werk zelfstandig in te vullen binnen een ambitieus en gedreven team. Daarnaast werk je regelmatig samen met collega’s van andere disciplines. Kenmerkend voor onze cultuur zijn inclusiviteit, diversiteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Op deze onderwerpen voeren we verschillende activiteiten uit.

Arcadis geeft jou de ruimte om ideeën verder te ontwikkelen en biedt goede ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden. Een populair programma voor jonge Arcadianen is Global Shapers. Ook de actieve jongerenvereniging The Young Part zorgt voor een netwerk buiten jouw team of project. Wij hanteren marktconforme arbeidsvoorwaarden, waaronder 30 vakantiedagen, flexibele werktijden en een resultaatafhankelijke winstuitkering. Op onze website vind je meer informatie over ons bedrijf.

Contactinformatie

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Aron Kelderman, campus recruiter, via telefoonnummer +31 6 1190 8932 of via aron.kelderman@arcadis.com. Wij ontvangen graag jouw CV en brief (in een pdf bestand) via de sollicitatiebutton op careers.arcadis.com. Solliciteren via de mail is niet mogelijk.

 

Wil jij je kennis van elektrotechniek inzetten om spraakmakende energie- , bouw- en infrastructurele projecten te realiseren?

Nederland beschikt over veel infrastructurele objecten zoals verkeerstunnels, bruggen, gebouwen, sluizen en keringen die vaak onderdeel uitmaken van het (hoofd) wegen- en vaarwegennetwerk. Voor een vlotte en veilige doorstroming is het belangrijk dat de installatietechniek van deze objecten op orde is én op orde blijft. Als projectingenieur elektrotechniek werk je daartoe aan de verbetering van de veiligheid, beveiliging en beschikbaarheid van deze objecten in heel Nederland. Je ontwerpt de elektrotechnische installaties en adviseert hierover. Je werk is gerelateerd aan de toepassing van nieuwe energietechnologieën. Daarbij werk je vaak samen in teams met meerdere disciplines zoals werktuigbouwkundigen, IT-specialisten en civiel- en elektrotechnici. Je richt je hierbij op de vraag hoe we deze vakgebieden zo kunnen koppelen dat het systeem ten dienste staat van de gebruiker. Wij zijn hierbij nadrukkelijk op zoek naar jouw toegevoegde waarde, kennis en ondernemerschap om deze markten uit te bouwen en nieuwe markten aan te boren.

Je gaat aan de slag binnen de product-marktcombinatie (PMC) Smart infra systems in de sector Infrastructuur en mobiliteit. Je standplaats wordt Amsterdam of Deventer, welke we in overleg met jou kiezen. Wij houden ons onder meer bezig met bediening & besturing, (machine)veiligheid, EMC, duurzame energieconcepten, gebouw - en tunneltechnische installaties, industriële automatisering en cybersecurity. Voorbeelden van onze projecten zijn A9 Badhoevedorp-Holendrecht, Zuidasdok, Afsluitdijk, Programma Aanpak Wegtunnels Amsterdam (PAWA), de nieuwe Zeesluis IJmuiden en de Blankenburgverbinding.

 Wat wij vragen

  • (recent) afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau in de richting van elektrotechniek, energietechniek, automatiseringstechniek of control systems;
  • gedrevenheid tot het oplossen van complexe technische vraagstukken;
  • een klantgerichte instelling en een brede maatschappelijke belangstelling;
  • enthousiasme
     

Wat wij bieden

  • samenwerking met jonge en enthousiaste collegas in multidisciplinaire teams;
  • veelzijdige en uitdagende projecten;
  • ruimte voor initiatief en verantwoordelijkheid;
  • deelname aan het 'Starterstraject' met vaardigheidstrainingen en persoonlijke ontwikkeling;
  • gedegen begeleiding en een breed aanbod aan in- en externe opleidingen;
  • marktconform salaris en een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • mogelijkheid tot deelname aan ons aandelenparticipatiesysteem.
     

Wie wij zijn

Witteveen+Bos is een advies- en ingenieursbureau, dat wereldwijd oplossingen biedt voor complexe, technische en maatschappelijke vraagstukken op het gebied van water, infrastructuur, milieu en bouw. Vanuit een inspirerende werkomgeving werken onze ruim 1.100 medewerkers in multidisciplinaire projectteams aan fascinerende projecten in binnen- en buitenland. Ons werk vraagt steeds om nieuwe kennis en verantwoordelijkheden, vandaar dat persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling essentieel is en gestimuleerd wordt. Onze medewerkers hebben de ambitie het beste uit zich zelf te halen en kwalitatief de beste resultaten te leveren. Er is ruimte voor eigen initiatief en ondernemerschap. De aandelen van ons bureau zijn in handen van onze eigen medewerkers. 

 

Building a sustainable tomorrow

Ambitieus, transparant en realistisch. Dat kenmerkt de nieuwe duurzaamheidsstrategie van Koninklijke BAM Groep. Als trainee binnen BAM draag jij hieraan bij door te werken aan onze grootschalige en zichtbare projecten. Op deze manier gaan we samen de uitdagingen op het gebied van duurzaamheid, digitalisering en industrialisering aan. We hebben jou nodig om onze strategie voor toekomstige generaties te realiseren. 

Jouw missie

Tijdens en na het traineeship ben jij een belangrijke schakel binnen de organisatie en bepaal jij zelf jouw impact. Vanwege de ervaring die je opbouwt bij multidisciplinaire en integrale projecten en het netwerk waarmee je gedurende die twee jaar hebt samengewerkt. Je wordt uitgedaagd om buiten je comfort zone te stappen en het werkveld te verkennen in gebieden die nog onbekend voor je zijn. Je wordt uitgenodigd om samen met ons te werken aan een diverse, lerende en vooruitstrevende organisatie. We vinden het belangrijk dat jij je graag verder wilt ontwikkelen en jezelf wilt uitdagen om te groeien in jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling. Met deze brede basis ben je aan het einde van het traineeship klaar om de werkvelden van BAM verder te ontdekken en je te ontwikkelen in de richting die jouw voorkeur heeft.

Bij de verschillende rotaties kan je denken aan rollen als: werkvoorbereider bij BAM Renovatie Concepten, uitvoerder bij BAM Energie & Water, tenderstrateeg bij de tenderdesk van BAM Bouw en Techniek, meedenken over het project emissieloos bouwen van BAM Infra, het inrichten van de materialen hub voor circulaire producten, adviseur duurzaamheid bij een van onze ingenieursbureaus, het digitaliseren en optimaliseren van onze processen, het inzichtelijk maken van informatie, onderdeel zijn van het project control team om de financiën op orde te houden etc.  

Al jouw ervaring neem je mee om vervolgens een weloverwogen keus te kunnen maken binnen welk team of binnen welke afdeling jij graag jouw carrière voortzet. Deze vervolgstap bepaal jij zelf.  

Wat breng je mee?

Om onze ambitieuze doelstellingen te gaan behalen, willen wij jong talent aan ons binden met een brede kennis. Heb jij je achtergrond in een technische opleiding, of heb jij je expertise in Innovatie, Duurzaamheid, Business Administration, Data Analytics, Robotica, Finance of IT? Als Young Professional kun jij met jouw achtergrond en expertise het verschil maken bij de transitie waar we binnen BAM aan werken.  

We waarderen het als je naast je studie ervaringen hebt opgedaan die aantonen dat je nieuwsgierig en initiatiefrijk bent en met vernieuwende ideeën komt. Jouw inzet naast je studie zegt namelijk wat over jouw maatschappelijke betrokkenheid of drive om bij te dragen aan verandering. Je krijgt energie van het idee om je eigen carrière te leiden en eigenaarschap te tonen, door sterke netwerken om zo in verbinding met anderen tot het beste resultaat te komen.  Je wilt je ontwikkeling versnellen op zowel professioneel als persoonlijk vlak en wilt dit specifiek binnen BAM gaan doen. 

Verder zien we graag de volgende dingen terug op je cv of in je ervaring:  

  • Je hebt een universitaire master met succes afgerond;  
  • Je bent een starter op de arbeidsmarkt met maximaal één jaar werkervaring na het afronden van je studie; 
  • Je spreekt de Nederlandse taal en kan ook goed uit de voeten in het Engels. 

Wat kun je van ons verwachten?

Als trainee bij BAM word je onderdeel van een enthousiaste en betrokken groep collega trainees. Eens per maand hebben jullie een TOP dag (Trainee Ontwikkel Programma Dag), maar ook daarnaast zie en spreek je andere trainees veel. Maar dat is niet het enige wat we je aanbieden. Nog meer onderdeel van je traineeship bij BAM is: 

  • Een persoonlijke senior mentor die je gedurende de twee jaar van het traineeship begeleidt; 
  • Een buddy binnen de traineegroep met wie je alles kunt bespreken; 
  • Een ruime focus op persoonlijke ontwikkeling binnen het ontwikkelprogramma ''De Droomfabriek'' en door ontwikkelgesprekken met jouw managers; 
  • Werken binnen een open bedrijfscultuur met veel gedreven collega's; 
  • Veel eigen verantwoordelijkheid door het zoeken van je eigen trainee opdrachten; 
  • Een boven marktconform salaris, 40 vakantiedagen, een leaseauto en telefoon.  


Voor alle jonge BAM-medewerkers is er Young BAM. Young BAM organiseert diverse activiteiten om je netwerk te vergroten en andere jonge collega’s te leren kennen.  Denk hierbij aan projectbezoeken, kennisdeelsessies en borrels.     

Ben je nieuwsgierig wat het traineeship nog meer te bieden heeft? Op deze informatiepagina is meer achtergrondinformatie te vinden over het programma, daarnaast lees je hier de ervaringen van trainees Heleen en Wessel.  

Jouw werkomgeving

Binnen de twee jaar van het traineeship kom je te werken op vier verschillende posities binnen de organisatie. Als trainee kun je aan de slag binnen iedere werkmaatschappij en afdeling binnen BAM Nederland en wissel je operationele en strategische opdrachten af. Dat maakt het traineeship ontzettend afwisselend en kun je jezelf blijven uitdagen om te groeien en te ontwikkelen. Op deze manier vorm jij je eigen programma en zal je veel kennis opdoen op posities waar jij wilt groeien en ontwikkelen. Hierin ben je zelf in de regie, wat wel om zelfsturing vraagt. 

Wie zijn wij?

BAM kent een strategisch plan voor 2021-2023 ('Building a sustainabke tomorrow'). We willen opdrachtgevers in de bouw de beste dienstverlening bieden en daarbij een bijdrage leveren aan de wereldwijde transitie naar een duurzamere samenleving. Oók medewerkers een veilige en interessante werkomgeving blijven bieden, is één van onze belangrijkste doelstellingen. BAM gaat voor duurzaamheid én veiligheid en het benutten van alle deskundigheid op gebied van duurzaamheid, digitalisering, modulaire en industriële bouwactiviteiten. 

De kunst van bouwen is meerwaarde leveren voor de samenleving; wij bouwen voor het leven. Waar anderen ophouden, gaan wij door, om de weg te wijzen naar een duurzame toekomst voor ons en toekomstige generaties. Als marktleider zijn we toonaangevend. Onze waarden: duurzaam, inclusief, samenwerkend, betrouwbaar en eigenaarschap stellen ons in staat onze ambities waar te maken. Elke dag opnieuw.

Het recruitment proces

Ben jij enthousiast geworden? Lees hier meer over de selectieprocedure, of stuur ons direct jouw CV en motivatiebrief via de sollicitatiebutton. Wie weet spreken wij elkaar dan binnenkort!  Mocht je nog vragen hebben die je het liefst aan één van onze huidige trainees wilt stellen? Op maandag 27 februari van 15:00 - 16:00 uur is er een online Teams meeting waarin je al je vragen kunt stellen. Wil je daarvoor worden uitgenodigd? Laat het weten aan Daniëlle van de Kleut via onderstaande gegevens. 

Voor meer informatie over deze positie kun je contact opnemen met Daniëlle van de Kleut, Campus Recruiter, op telefoonnummer 06-25 67 74 92 of via e-mail danielle.vande.kleut@bam.com. Daarnaast organiseren we gedurende het opstaan van de vacatures een aantal belsessies met huidige trainees. Zij geven je graag in alle eerlijkheid antwoord op al jouw vragen.  

Voor het BAM Graduate Programme worden 2 startmomenten per jaar gehanteerd. Deze vacature sluit op 14 maart 9:00 uur. Het proces wat daarna volgt is: 


Selectieproces 

  • 17 maart 2023: Uitnodiging voor capaciteitentest, persoonlijkheidsvragenlijst en telefonisch interview; 
  • 28 maart 2023: Uitnodiging selectiedag 
  • 5 april 2023: Selectiedag 
  • 6 & 7 april 2023: Terugkoppeling selectiedag + aanbieding 
  • Kennismakingsgesprek met mentor en 2 kennismakingen op verschillende plekken om je traineeship te starten. 


Jouw start bij BAM 

  • 15 & 16 mei 2023: Eerste werkdag + onboardingsdag met andere trainees 
  • 17 mei 2023: Start bij eerste werkplek

WERK WAAR JE TROTS OP KAN ZIJN
DIT GA JE DOEN

Met jouw deelname aan ons traineeship Toekomstmakers, zorg jij samen met Stedin voor een leefwereld vol nieuwe energie. Ruim 2,2 miljoen klanten vertrouwen op ons en jij zal hier een belangrijke rol in spelen. De overgang naar duurzame energiebronnen vereist flinke aanpassingen van ons energiesysteem, waaronder de implementatie van vernieuwende technieken en slimmer gebruik van de bestaande netten.

Daarom kunnen we aanpakkers zoals jij goed gebruiken, die bereid zijn om een voortrekkersrol op te nemen en het verschil te maken door mensen met elkaar in contact te brengen. Ben jij klaar om ons te helpen bij het versnellen en relevant blijven in deze veranderende wereld? Word dan één van onze Stedin Toekomstmakers.

Wat je bij Stedin gaat doen als Toekomstmaker?

Tijdens het tweejarige traineeship ontdek jij wat er allemaal komt kijken bij de energietransitie en welke rol Stedin hierin speelt. Je werkt aan vier verschillende projecten/opdrachten en maakt hier direct verschil Je maakt impact binnen Stedin en draagt bij aan (het versnellen van) de energietransitie. Jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling staat centraal en je wordt intensief begeleid met een innovatief en uitdagend ontwikkelprogramma, zodat jij het maximale uit jezelf haalt en een vliegende start aan jouw carrière en ambities maakt.

Bij Stedin is er genoeg te doen, met diverse opdrachten die je op basis van jouw interesses of ontwikkelpunten zelf kunt kiezen. Voorbeelden van opdrachten zijn:

  • het analyseren van gasnetten om een strategisch inzicht te geven waar warmtenetten zullen ontstaan; 

  • innovatieve oplossingen bedenken om klanten in congestiegebieden tóch aan te sluiten op het elektriciteitsnet; 

  • het leiden van een project met een multidisciplinair team om een bijdrage te leveren aan de energietransitie/efficiënte bedrijfsvoering. Bijvoorbeeld een project waar je d.m.v. pilots onderhoudswerkzaamheden slimmer plant; 

  • onderzoeken wanneer grote bedrijven overschakelen naar elektrisch transport en wat dit betekent voor de investeringen in ons elektriciteitsnet;

  • het maken van een ombouwplan voor hoe we wijken kunnen ombouwen van aardgas naar waterstof;

  • het leiden van een team om in samenwerking met gemeentes autonome netten inhoudelijk vorm te geven.

Naast je opdracht is er ook ruimte om je tijd zelf vorm te geven door het oppakken van nevenactiviteiten of door mee te gaan op rondgangen. Ga langs bij een hoogspanningsstation, denk mee over een nieuwbouwproject voor de Bedrijfsschool, werk een innovatief idee uit dat Stedin vooruit helpt of ben actief in het bestuur van Jong Stedin!

JOUW STERKE PUNTEN
WORDEN WE BLIJ VAN

Als Toekomstmaker binnen Stedin maak jij deel uit van de discussies over de energietransitie en laat je je stem horen. Je hebt een eigen visie op de rol van verschillende partijen en bedenkt praktische oplossingen voor uitdagingen die we tegenkomen. Je houdt van samenwerken en aanpakken. De diversiteit van je werk, zowel in werkzaamheden als in stakeholders, maakt het extra uitdagend en interessant.

  • Je hebt net een wo-masterdiploma op zak (of behaalt deze binnenkort) met bij voorkeur technische affiniteit en/of link met de energiesector, bijvoorbeeld door relevante (werk)ervaring, studie of extracurriculaire activiteiten. Denk aan opleidingen als sustainable energy technology, (technische) bedrijfskunde, technische bestuurskunde, elektrotechniek, energietechniek of een andere relevante studierichting. 

  • Je hebt maximaal 1 jaar werkervaring. 

  • Je bent bevlogen en vasthoudend om het verschil te maken in de energietransitie. Bouwen aan duurzame innovaties en beter netbeheer, dat is wat jij wil! 

Voldoe je (nog) niet aan alle functie eisen, maar denk je dat jij de juiste kandidaat bent? Dan zijn we benieuwd naar je en nodigen we je graag uit te solliciteren


Werk waar je trots op kan zijn

Dit ga je doen

Door de energietransitie komt er meer werk op ons af dan ooit. Er rijden straks veel meer elektrische auto’s. Huizen en wijken gaan van het gas af. En we leveren massaal zelf opgewekte energie terug. Vragen van onze klanten worden daardoor steeds complexer en in het net zijn grote aanpassingen nodig. Genoeg te doen dus voor projectcoördinatoren. Zo werk je aan het verlichten of verzwaren van aansluitingen in de nieuwbouw. Verwijder je grootverbruik aansluitingen. Of verplaats je meervoudige kleinverbruik aansluitingen.

Als projectcoördinator ben je actief in de productgroep Klant & Combi. Je werkt vaak aan meerdere projecten tegelijk. Na de kick-off regel je het materiaal, controleer je het meerwerk en de PV-staten. Ook check je de revisies en sluit je het project af. Je hebt dus veel overleg met de ketenpartner en andere belanghebbenden, zodat alles perfect verloopt. Wat de uitdaging ook is, bij jou is alles in goede organisatorische handen.

Jouw sterke punten

Worden we blij van

Je hebt technische kennis en bij alles wat je doet, denk je aan de eindresultaat. Je bent een aanpakker, bent communicatief sterk en neemt betrokkenen makkelijk mee in je plannen. Je bent iemand die graag en goed de regie voert, besluitvaardig is en veiligheid altijd voorop heeft staan. Omdat je voorop gaat lopen in de energietransitie, houd je van vernieuwende technologie, kick je op creatieve oplossingen en durf je door te vragen. En is er nood? Dan kunnen we op je rekenen. Wat jou verder onze nieuwe projectcoördinator maakt?

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding bij voorkeur in een technische richting;
  • Je bent analytisch sterk en hebt een goed technisch inzicht;
  • Je bent een echte verbinder en sterk in het communiceren met de interne organisatie en aannemers;
  • Je kijkt niet alleen naar je eigen werkzaamheden, maar bekijkt continu naar de mogelijkheden om processen te verbeteren en neemt hiervoor graag initiatief.

Een goed team

Daar hoor je bij

Meteen vanaf dag één maak je deel uit van een projectteam van de productgroep Klant & Combi in Utrecht. Alle teams zijn een mix van jonge mensen en collega’s met jarenlange ervaring, zodat je veel van elkaar leert en samen tot de beste oplossing komt. We werken hard en hebben hart voor het werk wat we doen. En zie je de oplossing niet? Er is altijd iemand die je op weg helpt met een verfrissend inzicht.

Mooie arbeidsvoorwaarden

Die wil je hebben

Wij verwachten veel van jou, maar jij mag ook veel van ons verwachten. Wat je krijgt? Dat zie je hier.

  • Je salaris wordt, afhankelijk van kennis en ervaring, max €4.300,- bruto per maand als je 40 uur per week werkt.
  • Je krijgt per jaar 24,5 vakantiedagen plus een Persoonlijk Budget. Je kan hiermee extra vrije dagen kopen (max. 35,5 dagen), kiezen voor extra salaris of dit juist gebruiken als aanvulling van je pensioen. Het Persoonlijk Budget bedraagt 24% van je brutosalaris, met inbegrip van 8% vakantiegeld.
  • Je bouwt prima pensioen bij het ABP op, waarvan 70% van de premie wordt betaald door Stedin.
  • Je hebt allerlei trainings- en opleidingsmogelijkheden, want we investeren graag in jou.
  • Je gaat genieten van een fijne balans tussen werk en privé. Werk is belangrijk, maar thuis ook.
  • Je krijgt een laptop en telefoon. Liever je eigen telefoon gebruiken? Dan kun je kiezen voor de Bring Your Own Device vergoeding. Ook nog eens duurzamer!
  • Je mag onbeperkt reizen met het openbaar vervoer met een OV vrij-abonnement. Kom je met de auto, dan ontvang je een reiskostenvergoeding.

Nu reageren

Laten zien wat je in huis hebt

Zin in deze baan? En nu en later genoeg te doen hebben? Reageer dan snel. Gewoon met de knop ‘solliciteren’. Vergeet niet je CV mee te sturen. Om een goede selectie te kunnen maken, ontvangen we ook graag een motivatiebrief . Als we denken dat je bij ons past, nemen we snel contact met je op voor de eerste stappen. We wensen je veel succes!

Een (pre) employment screening en een assessment maken onderdeel uit van de selectieprocedure.

Met Vincent Verpoorte, Teamleider Klant & Combi bij A&V Projecten regio Midden, via vincent.verpoorte@stedin.net of René Brouwer, projectleider via René.Brouwer@stedin.net

Werk waar je trots op kan zijn

Dit ga je doen

Met ons traineeprogramma Toekomstmakers maken wij werk van een leefwereld vol nieuwe energie. Want ruim 2,2 miljoen klanten rekenen op ons. Dag en nacht. Tegelijkertijd vraagt de overgang naar duurzame energiebronnen (ofwel, de energietransitie) om flinke aanpassingen van ons energiesysteem. Dus vernieuwende technieken, slimmer gebruik maken van de bestaande netten en datagedreven werken. Daarom zijn wij op zoek naar aanpakkers die een voortrekkersrol nemen, het verschil maken en mensen met elkaar in contact brengen. Help jij ons te versnellen én relevant te blijven? Dan ben jij één van onze Stedin Toekomstmakers.

Tijdens het tweejarige traineeprogramma krijg je een goed beeld van de energietransitie. Je ontdekt wat daar allemaal bij komt kijken én welke rol Stedin hierin pakt. Je werkt gedurende het traineeprogramma aan vier verschillende projecten, waarin je direct het verschil maakt voor Stedin en impact maakt op de energietransitie. Het belangrijkste? Jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Natuurlijk word je hierin intensief begeleid. Je gaat aan de slag met een innovatief en uitdagend ontwikkelprogramma. Zo haal je het maximale uit jezelf. En geef je een vliegende start aan je carrière en ambities, waarin je jezelf en de wereld binnen en buiten Stedin verder ontdekt en ontwikkelt.

Bij Stedin is genoeg te doen. De opdrachten zijn ontzettend divers en kan je zelf kiezen op basis van jouw interesses of ontwikkelpunten. Voorbeelden van opdrachten zijn;

  • het analyseren van gasnetten om een strategisch inzicht te geven waar warmtenetten zullen ontstaan;
  • innovatieve oplossingen bedenken om klanten in congestiegebieden tóch aan te sluiten op het elektriciteitsnet;
  • het leiden van een project met een multidisciplinair team om een bijdrage te leveren aan de energietransitie/efficiënte bedrijfsvoering. Bijvoorbeeld een project waar je d.m.v. pilots onderhoudswerkzaamheden slimmer plant;
  • onderzoeken wanneer grote bedrijven overschakelen naar elektrisch transport en wat dit betekent voor de investeringen in ons elektriciteitsnet..

Jouw sterke punten

Worden we blij van

Je wilt je laten horen in discussies over de energietransitie, hebt een mening over wie welke rol zou moeten pakken en bedenkt oplossingen voor de uitdagingen die we tegenkomen. Ondernemerschap is jou op het lijf geschreven. Je bent nieuwsgierig, ziet kansen en durft verantwoordelijkheid te nemen. Je bent er klaar voor om een Toekomstmaker binnen Stedin te worden en te leren van nieuwe ervaringen. Je houdt van samenwerken en aanpakken en vindt het leuk dat je werk heel divers is. Zowel qua werkzaamheden als qua stakeholders.

Wat jou verder onze nieuwe Toekomstmaker maakt?

  • Je hebt net een wo-masterdiploma op zak (of behaalt deze binnenkort) met technische affiniteit en/of link met de energiesector, bijvoorbeeld door relevante (werk)ervaring, studie of extracurriculaire activiteiten. Denk aan opleidingen als sustainable energy technology, technische bedrijfskunde, technische bestuurskunde, elektrotechniek, energietechniek of een andere relevante studierichting.
  • Je hebt maximaal 1 jaar werkervaring.
  • Je bent bevlogen en vasthoudend om het verschil te maken in de energietransitie. Bouwen aan duurzame innovaties en beter netbeheer, dat is wat jij wil!

Een goed team

Daar hoor je bij

Wij zorgen ervoor dat je aan je eigen persoonlijke en professionele ontwikkeling kunt werken. Dat je de organisatie en de energietransitie over de hele breedte leert kennen. Jouw coach en onze partner op het gebied van talentontwikkeling Ormit helpt je om jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling te versnellen. Zo ontwikkel jij je tot een zelfbewuste young-professional. En maak je samen met ons werk van een leefwereld vol nieuwe energie Na het tweejarige programma is het uitgangspunt dat je doorgroeit in een passende functie binnen Stedin. Welke functie dit uiteindelijk wordt? Dat is aan jou! Je wordt hierbij intensief begeleidt door professionals binnen én buiten Stedin.

Je werkt digitaal vanuit huis en/of vanuit ons toffe hoofdkantoor aan de Blaak in hartje Rotterdam. Ook kan je worden ingezet op een andere regionale Stedin vestiging, zoals Delft, Heinenoord of Utrecht.

Mooie arbeidsvoorwaarden

Die wil je hebben

Wij verwachten veel van jou, maar jij mag ook veel van ons verwachten. Wat je krijgt? Dat zie je hier.

  • Je salaris wordt € 3100,- bruto per maand als je 40 uur per week werkt.
  • Je krijgt per jaar 24,5 vakantiedagen plus een Persoonlijk Budget. Je kan hiermee extra vrije dagen kopen, kiezen voor extra salaris of dit juist gebruiken als aanvulling van je pensioen. Het Persoonlijk Budget bedraagt 24% van je brutosalaris, met inbegrip van 8% vakantiegeld.
  • Je bouwt prima pensioen bij het ABP op, waarvan 70% van de premie wordt betaald door Stedin.
  • Je volgt een intensief ontwikkelprogramma met een grote diversiteit aan trainingen, waarin jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling centraal staat.
  • Je gaat genieten van een fijne balans tussen werk en privé. Werk is belangrijk, maar thuis ook.
  • Je krijgt een laptop en telefoon. Liever je eigen telefoon gebruiken? Dan kun je kiezen voor de Bring Your Own Device vergoeding. Ook nog eens duurzamer!
  • Je mag onbeperkt reizen met het openbaar vervoer met een OV vrij-abonnement. Regel je jouw vervoer liever zelf, dan vergoeden wij 0,13 cent per kilometer over een maximale reisafstand van 60 kilometer enkele reis.

Nu reageren

Laten zien wat je in huis hebt

Zin in deze baan? En nu en later genoeg te doen hebben? Reageer dan met de knop ’solliciteren'. Vergeet niet je CV mee te sturen. Om een goede selectie te kunnen maken, ontvangen we ook graag een motivatiebrief. Als we denken dat je bij ons past, nemen we snel contact met je op voor de eerste stappen. We wensen je veel succes!

Wil je eerst nog wat meer informatie, bel dan met Silvie van Steensel, senior corporate recruiter, via 06- 15435472.

Een pre-employment screening en assessment maken onderdeel uit van de selectieprocedure.

Praktische informatie over de procedure:
  • De deadline voor het insturen van je cv en motivatie is vrijdag 27 mei 9.00.
  • Uiterlijk vrijdag 27 mei om 14.00 uur hoor je of je door bent naar de volgende ronde: het online assessment. De deadline van dit assessment is zondag 29 mei.
  • Uiterlijk dinsdag 31 mei hoor je of je op basis van je assessment door bent naar de speeddate interviews die plaatsvinden op donderdag 2 juni en vrijdag 3 juni.
  • Uiterlijk woensdag 8 juni hoor je of je op basis van de speeddate interviews door bent naar de selectiedag. Deze vindt plaats op donderdag 16 juni. Houd deze dag dus alvast vrij in je agenda!
  • Uiterlijk 22 juni hoor je of je bent aangenomen als Toekomstmaker.
  • Het talentenprogramma Stedin Toekomstmakers start op 1 september 2022.
Wil je voordat je solliciteert meer weten over Stedin, het programma en alvast kennismaken met huidige trainees en je toekomstige manager? Meld je dan aan voor één van de digitale ‘Meet the trainees’- events op woensdag 11 en donderdag 19 mei. Aanmelden voor deze events kan tot uiterlijk donderdag 5 mei 23.59 uur door een mail te sturen naar onze Campus Recruiter Sigdailies Poulina via sigdailies.poulina@stedin.net. Voor de aanmelding vragen we je aan te leveren per mail:
  • Cv of link naar je linkedin profiel.
  • orte toelichting op wat je graag uit het ‘meet the trainee’- event wilt halen.
  • Welke datum van het event je voorkeur heeft.

Toon lef voor een mooiere wereld.

‘De vraag naar duurzame watertechnologische oplossingen wordt steeds groter. Schoon water, duurzame energie, reductie van CO2, klimaatadaptatie en dit alles in een toenemende verstedelijkte omgeving is voor nu en in de toekomst steeds meer een uitdaging in ons vakgebied. Met jouw drive en nieuwsgierigheid werk je samen met je team aan resultaten die van toegevoegde waarde zijn voor onze klanten en onze maatschappij. Ik ben benieuwd hoe jij hieraan bij kan dragen. Bel je mij? - Nard Klaassens - Teammanager Afvalwater en Gemalen

Jouw toekomstige functie valt binnen de afdeling Watertechnologie, bestaande uit 40 waterprofessionals verdeeld over de locaties de Bilt, Middelburg en Rotterdam. Onze core business is multidisciplinaire advisering en engineering op het gebied van installaties voor drink-, proces- en afvalwater en infratechniek. Onze klanten zijn met name drinkwaterbedrijven, waterschappen, gemeenten en provincies, de aannemerij en industrie. Als geen ander verbinden wij water en energie aan elkaar en zorgen we voor concrete antwoorden op abstracte vragen over bijvoorbeeld assetmanagement, energietransitie en circulaire economie. Wij zijn op zoek naar een Junior Engineer Elektrotechniek & Procesautomatisering.

Jij levert een belangrijke bijdrage aan projecten in binnen- en buitenland in voornamelijk multidisciplinaire projectteams. Je doorgrond technische systemen in de elektro-, besturings- en procestechniek. Het betreft hierbij installaties voor drink-, proces- en afvalwater en natte waterbouw. Enkele voorbeelden van installaties waar je aan kan werken zijn drinkwaterinstallaties, rioolwaterzuiveringsinstallaties, slibverwerkingsinstallaties, rioolgemalen en industriële installaties. Voor deze technische installaties voer je samen met deskundige collega’s de volgende werkzaamheden uit:

  • Veldinspecties en technische opnames
  • Opstellen van documenten vanaf initiatieffase t/m bestek
  • Overleggen met de opdrachtgever in alle fases van het werk
  • Opstellen elektrotechnische tekeningen, PID, verbruikers- en instrumentenlijsten
  • Vaststellen configuratie procesautomatisering
  • Opstellen van functioneel ontwerp voor de procesautomatisering
  • Begeleiden van aannemers en de uitvoering
  • Testen, inbedrijfstellen en opleveren

Wat breng jij mee?

  • Afgeronde HBO/WO-studie afgerond richting Elektrotechniek, procesautomatisering of vergelijkbaar;
  • Stage- of werkervaring in een vergelijkbare functie is een pré;
  • Creatief en communicatief en sociaal vaardig;
  • Zelfstandig maar ook een teamplayer;
  • Beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift is een pre.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Je werkt aan uitdagende projecten die er echt toe doen
  • Een moderne werkomgeving die bruist en verschillen omarmt
  • Ruime ontwikkelmogelijkheden om te blijven groeien
  • Een hecht team met de beste mensen
  • Veel vertrouwen, steun en een helpende hand

Dit bieden we jou:

Bij Sweco zit je goed. En dit mag je van een koploper verwachten. Je verdient een marktconform salaris, 32 vakantiedagen, vakantietoeslag en een uitstekende pensioensregeling. Daarnaast krijg je bij ons veel regie. Bijvoorbeeld over waar je werkt en wanneer. En hoe je je tijd indeelt. Verder heb je binnen ons moderne arbeidsvoorwaardenpakket zelf de keuze om duurzaam je reisbewegingen in te richten en zeer ruime ontwikkelmogelijkheden binnen onze Sweco Academy.

Naast uitdagend werk, support en middelen pakken we bij Sweco ook graag uit als het gaat om ontspanning en lol. We willen graag dat je gezond blijft en met veel plezier naar je werk gaat. Denk aan de dagelijkse Fika’s, een jaarlijks terugkerend festival, ons sportaanbod, zomerbarbecues en activiteiten vanuit Jong Sweco en personeelsverenigingen.

Functieomschrijving: Werk je graag met elektronica en lijkt het jou een uitdaging om kapotte hardware te repareren? Dan zoeken we jou!

Estunt.nl is een webshop voor refurbished computerapparatuur. Er worden grote partijen gebruikte hardware opgekocht in zowel binnen- als buitenland. Deze worden vervolgens getest, gereinigd en waar nodig gerepareerd. Vanuit ons nieuwe magazijn in Pijnacker zorgen we ervoor dat alle bestellingen via de webshop in topconditie bij onze klanten aankomen. Ter ondersteuning van dit proces zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega, die het leuk vindt om hardware een tweede leven te geven.

Dit ga je doen
  • Onderzoeken van defecten in de hardware.
  • Leren hoe je reparaties doet en deze zelfstandig uitvoeren.
  • Schoonmaken en testen van binnenkomende goederen.
  • Meedenken over verbeteringen in onze werkprocessen.
Zo ziet je dag eruit

Na een gezamenlijk opstartmoment met een kop koffie, is het tijd om te gaan sleutelen aan hardware waar iets aan mankeert. Dit kan een kapot toetsenbord van een laptop zijn of een barst in het beeldscherm. Aan jou de taak om dit te vervangen! Het geeft je een kick om van 2 kapotte producten, weer 1 werkend product te maken. Na een gezellige lunch krijg je uitleg over een complexere reparatie. Jouw inzichten en ervaring dragen bij aan een werkend eindproduct. Tussen de reparaties door spring je je collega’s even bij met het afronden van een order. Zo wordt je dag extra afwisselend!

Wat maakt deze baan extra interessant

Estunt is een jong en groeiend bedrijf en dat zorgt voor veel afwisselende werkzaamheden. Dit betekent ook dat je fysiek orders inpakt of bijvoorbeeld onze producten controleert op kwaliteit. Met het oog op de toekomst zijn er voldoende ontwikkelingsmogelijkheden. We werken met een klein team van 4 medewerkers aangevuld met oproepkrachten. Binnen het team heerst een persoonlijke en gemoedelijke sfeer. Recent hebben we een nieuw pand gebouwd dat van alle gemakken is voorzien. Denk hierbij aan een fijne kantine, een grote tv waarop we sporttoernooien en Formule1 kijken en een koelkast waaruit we vrijdagmiddag graag een biertje pakken om de week mee af te sluiten.

Functie-eisen: Dit ben jij
  • Je bent een ‘computer-kenner’: ICT is helemaal jouw ding en je hebt regelmatig de binnenkant van een computer gezien.
  • Je vindt het heerlijk om te sleutelen aan hardware en hier een werkend product van te maken.
  • Nauwkeurig en procesgericht.
  • Communicatief vaardig en zelfstandig.
  • Je bent minimaal 8 uur per week beschikbaar. Woonachtig binnen een straal van 25 km van Pijnacker.
Arbeidsvoorwaarden: Dit bieden wij
  • Werken in een hecht, informeel en gezellig team.
  • Een leuke en afwisselende baan voor iemand met affiniteit voor ICT.
  • De ideale plek om meer te leren over het repareren van hardware.
  • Een marktconform salaris.
  • Goede toekomstperspectieven en doorgroeimogelijkheden. Korting op onze producten.

Interesse? Neem contact op met Luuk Peterse. l.peterse@estunt.nl Voor meer informatie over Estunt verwijzen we je naar de website www.estunt.nl. Voor eventuele vragen mag je ons natuurlijk bellen of mailen.

Directe impact met elke unit

Omdat we van plan zijn om rond 2030 1.000.000 warmtepompen geïnstalleerd te hebben, zijn we op zoek naar een zeer gemotiveerde en ambitieuze persoon die niet bang is om haar of zijn handen vuil te maken en een echte verschil te maken in het de klimaatuitdaging. Ben jij klaar om de uitdaging aan te gaan?

Als Technisch Adviseur  sta je in het hart van ons bedrijf en overbrug je de kloof tussen ons Engineering-team en de klant. Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en coördinatie van de installatie van onze hybride warmtepompen en daarmee een van de drijvende factoren achter onze product uitrol.

Je krijgt een opleiding van onze ervaren technische specialisten en wordt al snel zelf een branchespecialist.

Wat ga je doen:

      Verwerk alle informatie die we van onze klanten hebben ontvangen. Maak op basis hiervan een inschatting hoe de warmtepomp technisch verantwoord te installeren, zonder daarbij de esthetiek uit het oog te verliezen.

      (Video)bel de klant om je plan te presenteren en ontbrekende informatie te verzamelen.

      Maak en verstuur het aanbod van ons aan de klant

      Installateurs voorzien van een uitgebreid plan en tekeningen voor het uitvoeren van de installatie. Gebruik hun feedback om het te verbeteren.

      Geef feedback aan ons productontwikkelingsteam om de installeerbaarheid van onze producten continu te verbeteren.

      Samen met het team brainstormen over ideeën om onze interne processen te verbeteren en ons te helpen groeien.

      Doe wat nodig is om onze klanten blij te maken en van Quatt een enorm succes te maken!

Vereisten

Functie-eisen

      Je wilt een positieve impact maken op de wereld en klimaatverandering bestrijden.

      Je hebt een relevante technische opleiding (HBO/WO) of ervaring.

      Je bent vaardig en snel in het werken met allerlei IT-tools.

      Je beschikt over ruimtelijk inzicht en oog voor detail.

      Je weet klanten behulpzaam, beleefd & oplossingsgericht te benaderen.

      Je bent niet bang om zelfstandig te werken, fouten te maken, ervan te leren en ze op te lossen.

      Je bent vol energie, enthousiast en in staat om te leren en te groeien.

 

Waarom Quatt:

      Een kans om deel uit te maken van een snelgroeiende, ambitieuze startup met de missie om klimaatverandering te bestrijden.

      Persoonlijke ontwikkeling, vrijheid en doorgroeimogelijkheden.

      Een open organisatiecultuur, waar je met iedereen kunt rondhangen en ideeën kunt bespreken, van installateur tot oprichter.

      Salaris tussen de €2900-3800 op basis van kennis en ervaring.

      Macbook Air + AirPods Pro 2 (MacBook blijft eigendom van Quatt, Airpods zijn van jou na succesvol verloop van je proeftijd).

      Flexibiliteit om op kantoor of hybrid te werken (na de initiële opleiding).

      Alles wat je nodig hebt om je werk te doen, zoals een laptop en een werkstation.

      25 vakantiedagen.

      Reiskostenvergoeding.

 

Over ons:

Quatt is een ambitieuze start-up die in 2021 is opgericht door twee ondernemers en broers uit Nederland. Ons doel is om de transitie naar duurzame warmte in binnen- en buitenland te versnellen. Ons eerste product is een slimme, hybride warmtepomp voor de Nederlandse markt.

De Nederlandse overheid stimuleert 8 miljoen huiseigenaren sterk om de komende decennia van het gas af te gaan en duurzaam te gaan verwarmen. Helaas ligt het huidige tempo van warmtepompinstallaties veel te laag. Daarom verbetert Quatt de algehele klantervaring, voegt slimme regelsoftware toe, vereenvoudigt het installatiewerk en, last but not least, verbetert de looks aanzienlijk. Hiermee willen we de adoptie met een orde van grootte vergroten.

We ontwikkelen een zeer geavanceerd regelsysteem op basis van verschillende AI-technologieën, zoals Machine Learning en Deep Learning. Dit systeem stelt ons in staat om onze warmtepompen, in combinatie met reeds geïnstalleerde CV-ketels, op de meest kosten- of energie-efficiënte manier te gebruiken, op elke willekeurige dag. We schatten dat dit de verwarmingskosten tot ongeveer 20% kan verminderen. Door dit te combineren met D2C-verkoop & installatie streeft Quatt naar een terugverdientijd van 3-4 jaar; en dus een zeer snelle stijging van de verkoop.

Quatt werkt toe naar een installed base van 1 miljoen warmtepompen.